Einde Watch Report

Net een brief ontvangen dat ze stoppen met Watch report.

Lastige tijden voor de uitgevers van bladen en kranten.

Ja dat snap ik ook wel een beetje, ik koop liever geen glossys meer, kan het geld beter besteden aan een nieuw horloge, en ik wordt wel door het forum, en door internet in het algemeen op de hoogte gehouden.

Jammer, ik vond het wel één van de leukere bladen. Wat laagdrempeliger en niet zo hoogdravend zoals een aantal andere bladen, goed leesbaar dus.

Watch Report vond ik nou nét een blad dat iets meer was dan een glossy. Maar ja, de markt is in een landje als Nederland gewoon te klein denk ik. Jammer maar helaas.

WTF… was net lid geworden! Maken ze het jaar dan wel af??

jammer, was een leuk blad.

Ik kreeg ook een brief vandaag. Iemand nog suggesties voor een ander leuk horlogeblad?

Tabee

Nee ze maken het jaar niet af. Je krijgt wel het jaarboek tegen het einde van het jaar maar je kan kiezen voor je geld terug of het blad Miljonair.

http://www.motomax.nl/magazines/0024-horloges/95-0024-horloges-2009-06

Het blad 00/24 horloges heb je nog.

jeronimo Schreef:

http://www.motomax.nl/magazines/0024-horloges/95-0
024-horloges-2009-06

Het blad 00/24 horloges heb je nog.

Deze lees ik altijd met veel plezier (tu)

ticothijs82 Schreef:

Ik kreeg ook een brief vandaag. Iemand nog
suggesties voor een ander leuk horlogeblad?

Tabee

Ik heb het blad Watching vanaf nummer 1. Maar velen vind het niet echt een ‘vakblad’. Meer reclamefolder. Ik vind het wel leuk om er ff doorheen te bladeren en de artikeltjes te lezen. Vooral de facelift vind ik erg leuk om te zien.

Het blad Watching heb ik binnen 10 min.uit, ik vind het niet veel bijzonders meer alleen maar de grote merken staan erin die voor de zoveelste keer weer een facelift hebben ondergaan. Zie nooit iets van Citizen, Orient, Rado, Nivrel erin staan Seiko en Tissot af en toe maar dan alleen plaatjes.

Gisteren ook de brief ontvangen.

Op zich wel jammer, vond het persoonlijk een van de betere horloge bladen van Nederland. Had al zo een voorgevoel, het duurde wel erg lang (laatste in november…?) Had gehoopt dat ze nog even de verslaggeving van Basel 2011 even meepikten…

gr

Dick