Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

Eindejaarsbonus, 13e maand…of je nou loonsurvivor of zelfstandig ondernemer bent (of allebei), pensionado, of huisvader/moeder, eind van het jaar hoogste tijd om jezelf een extra schouderklopje te geven, toch? En hoe mooi is het om dat met een horloge te doen :slight_smile: ? Op welke ga jij jezelf trakteren?
Ik ga voor deze:

37 likes

Speedmaster reduced! Zoektocht is al een tijdje begonnen

5 likes

Die GMT is wel heel erg leuk!

Wordt een beperkte oplage las ik.

1 like

Heb nog nooit een eindejaarsbonus gehad, maar goed, zou ik er een krijgen dan zou ik net als Marijn zoeken naar een SM reduced. Staat al tijdje op verlanglijstje.

3 likes

Ik heb de mijne al drie keer uitgegeven aan deze verziekte hobby.

Aan onder andere een Datejust 16030 en een bracelet voor de Damasko.

10 likes

Zit momenteel te twijfelen tussen deze 3! Maar dat kan zomaar weer veranderen. :wink:


http://www.thewatchquote.com/IMG_neuf/imgStd/Bell-Ross-Vintage-126-XL-Black.jpg

6 likes

Ik heb nog twee horloges incoming. Hij gaat dit jaar maar eens op aan een vakantie of de hypotheek.

2 likes

HFLE en een tripje Noorwegen tussen kerst en oud en nieuw, kijken of ik de HFLE lume met Noorderlicht samen erop krijg ( als die dan al geleverd is uiteraard )

7 likes

Die eerste :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::hugs::heart_eyes:

Heb Sinn op mijn shortlist staan, de duikers met name maar had onlangs een TH Monaco calibre 12 om de pols en die krijg ik met geen mogelijkheid uit mijn hoofd. Grappig hoe je zo verschillende horloges geweldig kan vinden.

1 like

Ik overweeg om deze te kopen…

Het enige wat me nog wat doet twijfelen is de maat (40 mm, 47 mm lug-to-lug) t.o.v. mijn smalle pols (16,5 cm, slechts zo’n 5 cm breed).
Ben 'm al eens gaan passen en ik vond hem toen goed staan, maar heb stom genoeg geen foto’s genomen toen, wat me nu weer doet twijfelen :disappointed:

3 likes

Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op :joy:

1 like

Kun je schrijven? Schrijf dat maar op je buik!

1 like

De lume of de levering? :grimacing:

ja, online ‘voor de deur liggen’ :grinning: bij de pre order

1 like

speedmaster '57 mits niet te hoog… heb hem nog niet in real life gezien of om gehad nl.
dus ik zou wel eens een illusie armer kunnen worden…

3 likes

deze heb jij, toch @GMTplus1 ?

Haha ik heb al een hele reeks berichten met @GMTplus1 gedeeld daaromtrent :slight_smile:

Ah interessant. Misschien tijd voor een exchange @GMTplus1 ?

Ooit komt er een dag dat ik een Black Bay of een JS Watch Frisland Classic ga kopen, maar dit jaar wordt er netjes studieschuld afgelost. Het kleine beetje dat dan overblijft kan ik misschien een bracelet voor mij Chr Ward Trident voor kopen :sweat_smile: