Eindelijk....aan de pols:)

Vanmorgen opgehaald bij het postkantoor over de grens(scheelt weer verzendkosten)
mijn nieuwe aanwinst!De Tissot.Hij was inmiddels al voorzien van een nieuwe lederen Hirschband.Waarschijnlijk wil ik de kast nog eventjes licht laten polijsten alleen weet ik niet of dit verstandig is omdat deze verguld is.
Mvg Dennis:)

Mooie klok! (tu) Geniet ervan!

Hi Dennis,

Mooi klassiek model. Gefeliciteerd. Heeft hij nou een iets taps toelopende datumvenster?

Qua polijsten, naar mijn mening hoeft dat bij een vintage niet persé. Iets ‘doorleefd’ staat hem wel.

Groeten,

Martin

gefeliciteerd met je vintage Tissot!!

Groet,
Arno.

Heel mooie oldtimer.
Er zijn heel wat verschillende Tissot modellen met Seastar op de wijzerplaat.
Veel plezier met deze Tissot.
Groet. Chris

Van harte met deze vintage schoonheid. Geniet er maar mooi van! (tu)

Mooie Tissot Vintage (tu)

Veel plezier ermee Dennis!

Ik weet niet hoeveel micron er op de kast, maar polijsten lijkt me gezien de krassen een moeilijke zaak.

Ik zag dat je je horloge bij een postkantoor in Duitsland hebt laten aankomen.

Kun je mij a.u.b. uitleggen hoe dat werkt? Zijn er bijv. extra kosten en hoe wordt je gewaarschuwd dat het is aangekomen?

alexis

Alexis Schreef:

Ik zag dat je je horloge bij een postkantoor in
Duitsland hebt laten aankomen.

Kun je mij a.u.b. uitleggen hoe dat werkt? Zijn er
bijv. extra kosten en hoe wordt je gewaarschuwd
dat het is aangekomen?

alexis

Hallo Alexis,

Omdat de verzendkosten naar nederland vaak hoger uitkomen dan te laten bezorgen
in het land van herkomst,in dit geval duitsland,is dit voordeliger.Verzenden vanuit duitsland naar nederland kost aangetekend gemiddeld 17,50euro of soms hoger!laat ik dit pakketje op het postkantoor in duitsland binnenkomen dan kost mij dit ongeveer 5 tot 7 euro.En aangezien ik bijna letterlijk op de grens woon is dit dus een goede optie.Gemiddeld is de levertijd ongeveer 1 week na betaling dus gewoon binnenlopen bij het postkantoor of het pakje er als is binnengekomen.

Mvg Dennis:)

Er is ook de mogelijkheid tot inschakelen van huifkar.de, die zendingen in Duitsland in ontvangst nemen en vervolgens (gebundeld als het om meerdere aankopen gaat) in Nederland op de post doen. Scheelt ook vaak.