Eindelijk af!

Beste horlogefanaten!:stuck_out_tongue:

Na heel lang wachten en zoeken is mijn Breitling jupiter 2300 weer werkend! Ik had een nieuw uurwerk nodig voor dit horloge dat ik eind oktober had gekocht.

Het enige probleem was dat het uurwerk niet meer te krijgen is of voor idioot hoge bedragen verhandeld wordt.
Na lang zoeken en hulp van jullie (het forum) is gelukt het horloge weer werkend te krijgen. Nu alleen met een alarm in plaats van een chrono.>X;)

Het gehele verhaal is hier te lezen: http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,162166

Ik heb er een bruine en zwarte band voor gekocht die ik er beide erg mooi bij vind passen. Nu zit de diep donkerbruine erop. Ik wil alleen nog een mooie Breitling doornsluiting van 20mm. Waar kan ik die kopen?

Ik heb even snel wat fotootjes geschoten met mijn iPhone. Goede foto’s ben ik jullie nog een keer verschuldigd.

Er zitten nog wel wat krasjes in het glas. Hebben jullie een idee hoe ik dit eruit krijg of kan ik hier een nieuw glaasje in laten zetten? er zit namelijk dubbel glas in.

En dan nu de foto’s!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het meezoeken en meedenken! wat een topforum is dit toch!:~:}

Gr. Mark

Dubbel glas?!?! :S Wat is daar het voordeel van?! krijgt het horloge dan een ā€œZuinig A-labelā€? :+

Mooi Bender dat het uiteindelijk gelukt is, hij ziet er weer helemaal top uit (tu)
Veel draag plezier gewenst!
Overigens denk ik dat het glas niet te polijsten is, maar de echte Breitling kenners zullen daar wel meer over weten.

mvg, Frans

Hallo Mark. Hij ziet er weer prachtig uit.
Gelukkig dat je een uurwerk op de kop kon tikken.
Is het glas helemaal glad als je er over strijkt?
Ik heb n.l. de 2400 ,die is iets kleiner maar er ziet een kleine verhoging in het glas.
Ik denk dat die moeilijk te krijgen zijn.
Nog heel veel plezier!
Gr.
Jack

hoi Jack, het glas is helemaal vlak. Dat vreesde ik al dat het moeilijk zou zijn hier een nieuw glaasje voor te krijgen.

@ Mickmo92: Het witte rondje binnen de indexen is gedrukt op een glaasje wat onder het bovenste glas zit. Tenminste als ik het goed zie! Het kan ook zo zijn dat hij gedrukt is aan de binnenzijde van het glas en dat er dus maar 1 glaasje inzit.

Gefeliciteerd, het is een hele bevalling geweest, niet?

Maar vanaf nu: veel draag- en kijkplezier!

Het was zeker een hele bevalling maar ben blij dat hij nu weer loopt en er goed uitziet!

Net even bij Ace en Dik op koningsplein langsgelopen toen ik m’n hond moest uitlaten en met een Breitling doornsluiting de deur uitgelopen. Deze was maar €15,- vind ik toch een nette prijs.

Gr. Mark

Ik zie net dat ik Ace & Dik had gezegd, maar ik bedoel natuurlijk Ace & Spyder. :wink:

Heeft iemand een idee waar ik een origineel glaasje vandaan zou kunnen halen?

Gr. Mark

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Beste Mark
Leuk dat die weer om je pols zit heb wel wat tijd geduurd
maar een voordeel heb je dat je in de ochtend wel wakker wordt gemaakt met
dit nieuwe uurwerk.
Wens je nog veel draag plezier toe
Groet
AntonSV

Mark: van harte!