Eindelijk alleen met m'n horloges

5 likes

Ach gut, partner weggelopen? :wink: Sorry, grapje hoor, leuke klokjes!

3 likes

Ha…nee hoor, maar je zit er niet ver naast. Vrouw en kinderen dagje uit. Kan ik eindelijk een beetje bandjes verwisselen enzo…Zonder belachelijk gemaakt te worden…Het is toch een tik he…

7 likes

Ja heeeerlijk is dat. Even lekker freubelen.

1 like

LOL!! :smile:

1 like

Hier ook weinig begrip voor mijn horlogefetish… :unamused:
Toch fijn dat we hier deze prettige online praatgroep hebben! :grinning:

5 likes

Geweldig lekker knutselen bij deze regen dag en een warme kachel.

1 like

Playtime😉

1 like

Gaaf die Message-watch heb ik ook 2 gehad. Wordt die nog aangestuurd? Die werd volgens ieder uur op tijd gezet

Ik heb dat eigenlijk ook. Ik zal nooit mijn horloge dozen mee naar de huiskamer nemen. Lekker rustig genieten boven in m’n computer kamer. Soort valse schaamte, om er een 10 tal uit te stallen. Bandje verwisselen bij publiek heb ik weer geen moeite mee.

Een soort Watchaholics Anonymous hier :wink: Ook hier thuis geen enkel begrip. Beide puberzonen wel inmiddels een automaatje aan de pols (fijne degelijke Seiko’s; zijn ze echt blij mee), maar waarom zou je ooit méér dan 1 werkend horloge nodig hebben? Gisteren mijn jongste nog: “Pap, je hebt toch laatst dat mooie nieuwe horloge gekocht. Waarom draag je dan vandaag die ouwe russische weer?!”

2 likes

Hij doet het nog wel maar wordt niet meer aangestuurd. Heb er laatst nog een batterijtje in laten zetten, maar die was binnen een paar maanden leeg…

1 like

Ja, en hij loopt nog beroerd ook. Ik heb ook zo’n ding gehad. Toen alle functies nog ondersteund werden was het een geweldig apparaat, een soort smartwatch avant-la-lettre. Toen ze ermee stopten (in 2001 geloof ik), een drama.

1 like

Hallo, heb hier vanavond enkele vintage horloges op tafel liggen, zo een beetje uitgestald zeg maar, kan ik ze nog eens rustig bekijken, komt de echtgenote binnen, " ligt weer veel rommel op tafel hé " :slight_smile:

1 like

Heerlijk genieten als de familie weg is. Dan haal ik direct mijn camera tevoorschijn en knal ik weer wat plaatjes van mijn klokkies. Inderdaad een tik, maar oh zo leuk :sunny:

2 likes

Genieten dan! Heel herkenbaar, ik ga ook lekker op m’n gemak naar m’n voorkamer-bibliotheekje om te frutselen met bandjes en plaatjes te maken van m’n horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes