Eindelijk beslist: tag heuer aquaracer in het wit

Ik heb dus eindelijk de knoop doorgehakt. Het laatste half jaar ben ik elke week wel van idee veranderd en heb ik hier ook al enkele keren jullie mening gevraagd (waarvoor dank). Ben gegaan van Tissot Le locle, naar seiko, naar tag heuer aquaracer, naar breitling colt, dan even breitling SOH en uiteindelijk terug naar tag heuer.

De laatste maanden was het voor mezelf een uitgemaakte zaak, het zou een breitling colt automatic in wit of blauw worden. Tot ik ze eindelijk eens in real life kon proberen. De witte deed me weinig en met de blauwe was er niet echt een klik, hoe graag ik ook zou willen (en mezelf soms voorloog). De zwarte vond ik dan weer prachtig, maar ik heb al een horloge met zwarte dial en wilde wel eens iets anders. Voor dat bedrag moest het ook 100% klikken, en dat deed het ook met de zwarte niet genoeg om de gok te verantwoorden. Aan de prijs voor de aquaracer zou ik de gok nog willen wagen, maar dat is niet realistisch natuurlijk

De afgelopen twee weken kwam dan de witte breitling SOH met blauwe bezel ten tonele. Tot eergisteren mijn vriendin liet vallen dat ze voor mijn 35ste verjaardag (nog twee jaar) de SOH of navitimer (if I’m lucky) zou kopen. Dus sla ik even twee vliegen in één klap, mag nu een deftig horloge aankopen (doch een lager budget dan eerst gedacht) EN heb een schitterend vooruitzicht waar ik wel weer twee jaar mee zoet ben. En is dat niet wat we allemaal willen, the chase is better than the catch…

Gisteren dus de wagen in en naar Maastricht. Toch nog even de colt erbij gehaald maar klik was er nog altijd niet genoeg om het bijgestelde budget te overschrijden. Vind hem mooier dan de aquaracer, maar niet 800 euro mooier als je begrijpt wat ik bedoel. Dus gegaan voor de Aquaracer in het wit

Nog twee dagen wachten en het pakje mag terug open. Dan zal ik enkele foto’s posten. Ik ben nu al heel tevreden met de kleine collectie die ik op een jaar verzameld heb (zwarte Longines hydroconquest, blauwe tissot prc 200 en nu witte aquaracer). Nu ga ik er twee jaar van genieten om dan hopelijk één van mijn grails aan te kopen (navitimer). Twee jaar is naar mijn gevoel een ideaal interval. Daarvoor heb ik net genoeg geduld :slight_smile:

Sorry voor het langer verhaal, maar noch mijn vrienden, noch mijn familie ziet het nut in van een horloge, laat staan van een verzameling. Dus jullie zullen mijn gezaag moeten ondergaan :wink:

Gefeliciteerd met deze prachtige TAG. Sterkte met het wachtenX(

Groeten,
René:)-D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Knap hoor, om 1 of 2 jaar te kunnen wachten op een volgende aanschaf!

Mooie Tag…

Weer eens iets anders (tu)

merl Schreef:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Knap hoor,
om 1 of 2 jaar te kunnen wachten op een volgende
aanschaf!

Daar streef ik ook altijd naar. Lukt al zeven jaar lang niet helaas. :wink:

Mooi hoor, meestal kan een Tag mij niet zo bekoren maar deze vind ik toch wel erg mooi! Sterkte met nog even wachten en ik ben erg benieuwd naar de foto’s.

Goh, het hangt ervan af op wat je wacht he. Vanaf het moment dat mijn interesse in horloges de kop opstak was de navitimer een onbereikbare droom. Nu ziet het ernaar uit dat het er binnen twee jaar al van kan komen, al is de kans op de SOH groter. Er is niet meteen een andere horloge dat ik op het oog heb. Nu gewoon terug budget opbouwen voor mijn grail en genieten van wat ik heb. Als vader van een 7 maand oude zoon is er nog iets anders wat geld opslorpt. Dus nu even proberen een evenwicht te vinden :slight_smile:

Proficiat!

Beetje vreemde vraag, maar mag je niet de fondsen van de Tag en de komende 2 jaar niet optellen bij de SOH voor een Navitimer?

Alvast gefeliciteerd met de aanwinst. Knap dat je twee jaar lang op je handen kan gaan zitten, aan de andere kant Breitling is gewoon geweldig, en Navitimer’s helemaal.

Goh, zoals het velen waarschijnlijk bekend in de oren klinkt, zijn de fondsen niet zozeer het probleem, maar het loskrijgen bij de fondsen bij de wederhelft :slight_smile: Daarom dat ik nu alvast van de opportuniteit gebruik gemaak heb om alvast de TagHeuer te kopen. Ik wilde absoluut een nieuw horloge. Anders kon ik zeker geen twee jaar wachten

Indien we binnen twee jaar niet in de financiele situatie zijn om de navitimer te kopen is er wsl iets drastisch veranderd waardoor ik het naar mezelf waarschijnlijk ook niet kan verantwoorden om de SOH te kopen. In dat geval heb ik toch al de Aquaracer :slight_smile:

Nog anderhalve dag en het pakje mag open…ik denk dat ik dadelijk het vliegtuig naar Sydney neem. Daar komt Kerst immers vroeger…

Kristofn Schreef:

Goh, zoals het velen waarschijnlijk bekend in de
oren klinkt, zijn de fondsen niet zozeer het
probleem, maar het loskrijgen bij de fondsen bij
de wederhelft :slight_smile: Daarom dat ik nu alvast van de
opportuniteit gebruik gemaak heb om alvast de
TagHeuer te kopen. Ik wilde absoluut een nieuw
horloge. Anders kon ik zeker geen twee jaar
wachten

Indien we binnen twee jaar niet in de financiele
situatie zijn om de navitimer te kopen is er wsl
iets drastisch veranderd waardoor ik het naar
mezelf waarschijnlijk ook niet kan verantwoorden
om de SOH te kopen. In dat geval heb ik toch al de
Aquaracer :slight_smile:

Nog anderhalve dag en het pakje mag open…ik denk
dat ik dadelijk het vliegtuig naar Sydney neem.
Daar komt Kerst immers vroeger…

Ah, de wereld draait niet alleen om horloges…

Nou, hoop v harte dat die navitimer er voor je gaat komen en straks alvast veel plezier met je tag!

top beslissing, erg mooi in het echt, voor €1900 heb je er al 1

Mooie keuze! Ik hou ook wel van Tag Heuer.

Navitimers is niet mijn ding…veeeeeeel te druk maar dat is persoonlijk.

Ik ben doorgaans ook niet zo te vinden voor drukke horloges, maar de navitimer is om een of andere reden een uitzondering. Ben er gek van en is gelukkig een bereikbare grail vgl. met een Patek of ALS :slight_smile:

De aquaracer zit inmiddels om mijn pols en ik ben echt blij met mijn keuze. De klik is er gelukkig. Is een stuk meer understated dan andere aquaracers