(Eindelijk) besteld!

Na een tijdje wikken en wegen heb ik uiteindelijk onderstaand horloge besteld :smiley:

Ik was op zoek naar een horloge met stalen band, automaat en rustige zwarte wijzerplaat voor casual gebruik, maar ook geschikt voor casual/chique. Binnen mijn budget is de keuze uiteindelijk hierop gevallen en ik kan niet wachten tot ie binnen is! Later wil ik er nog de originele leren band met vlindersluiting van Hamilton bij bestellen, zoals op de wristshot te zien naar mijn mening ook een heel mooie combinatie.

Mijn (eerste) Hamilton krijgt er dus een maatje bij op de winder :slight_smile: Uiteraard volgen er nog foto’s zodra het horloge binnen is.

Besteld:

Explore Sander Adriaansen

Met bruine band:

Explore Sander Adriaansen

En het broertje:

Gr
Sander

Mijn beste,

Dit is “in blijde verwachting”.
Wordt een mooi broederschap!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Erg stijlvol :slight_smile:

Een hele mooie keuze!
Proficiat!

Dick

Stijlvolle klok(tu)

Veel plezier ermee!

Fraaie dresswatch! Je eerste Hamilton vind ik ook bijzonder fraai! Gefeliciteerd!

Mooie klok, ga je vast veel plezier aan beleven!

Bedankt allemaal!

Inmiddels heb ik vernomen dat het horloge tóch niet op voorraad is, dus mijn geduld wordt op de proef gesteld. Ergens eind juni komt het horloge pas binnen, dus wristshots laten nog wel even op zich wachten… :x:)o

Dat is zwaar vervelend zeg. Nu ga je er alleen maar meer naar uitkijken.

Veel plezier ermee

jammer dat je moet wachten, maar dan heb je wel een mooie combi.

Mooi klassiek horloge, gefeliciteerd! (tu)

Balen dat het wat langer duur, maar dan ook langer voorpret :sunglasses:

Domme vraag misschien (het lukt me om onverklaarbare redenen niet om op de site van Hamilton te komen), maar kun je het lederen bandje van je chrono op de automaat te zetten?

marnix.moed Schreef:

Domme vraag misschien (het lukt me om
onverklaarbare redenen niet om op de site van
Hamilton te komen), maar kun je het lederen bandje
van je chrono op de automaat te zetten?

Ah, nu wel op gekomen en volgens mij verschilt lugbreedte. Is het dan geen idee om naar de slim te kijken met dezelfde 22mm? Dan kun je zowel de bruine band van je chrono gebruiken op je dresser, als je stalen band van je dresser op de chrono.

Zoals deze

http://www.hamiltonwatch.com/collection/american-classic/jazzmaster/slim-auto/h38615135

Of als je toch een kleinere 40mm kast wilt

http://www.hamiltonwatch.com/collection/american-classic/jazzmaster/slim-auto/h38515135
Let dan alleen wel op de relatief brede band en de afgekapte index bij het datumvenster op 6.

Bedankt voor de tip, maar ik wil wel graag een secondewijzer. Anders was die 43mm de ideale klok op dit moment inderdaad. Ik heb me er uiteindelijk bij neergelegd dat ik de bandjes niet onderling kan uitwisselen. Zo heel erg vind ik dat niet, heb ik weer wat om uit te zoeken :wink:
Wel vind ik het vreemd dat ik nog geen Hamilton band van 23mm heb kunnen vinden. Ik wil er dan ook een originele vlindersluiting bij die er mooi op past en aansluit. Iemand tips?

SA Schreef:

Bedankt voor de tip, maar ik wil wel graag een
secondewijzer. Anders was die 43mm de ideale klok
op dit moment inderdaad. Ik heb me er uiteindelijk
bij neergelegd dat ik de bandjes niet onderling
kan uitwisselen. Zo heel erg vind ik dat niet, heb
ik weer wat om uit te zoeken :wink:

Fair enough. Ik heb namelijk ook voorkeur voor een secondewijzer.

Wel vind ik het vreemd dat ik nog geen Hamilton
band van 23mm heb kunnen vinden. Ik wil er dan ook
een originele vlindersluiting bij die er mooi op
past en aansluit. Iemand tips?

De dealer moet er toch wel aan kunnen komen lijkt me…