Eindelijk binnen: MKII LRRP

Zo, op een andere plaats op dit forum spoort iemand de douane aan om eens op te schieten… Nou, dit keer was het bijna mijn record… Verstuurd op 14 september, vandaag binnen.

Maar het is het wachten waard!

1 MKII LRRP pre-built version. Tja, ik wilde ook niks anders: geen andere wijzerplaat, geen andere wijzers. Gewoon de standaarduitvoering. Ik was begin september ‘onderweg’ naar de site van Bill Yao om er eentje bestellen, toen ik deze op het WUS forum vond. Op het verkoopdeel van die site geplaatst, ongeveer 1 minuut voordat ik er langs surfte! Eentje met de etiketjes en stickers er nog aan en op! Gloednieuw. En dat voor de helft van de prijs van een nieuwe; een Amerikaan met geldproblemen.

Welnu, hier is 'ie!

Menno

HEEEEL MOOI (ik ben zelf anti Nato het staat mooi maar ik kan er niet aan wennen) heb zelf de black water van MKII op silicone rubber en ben erg over het horloge te spreken mooi degelijk ding maar vind deze echt top

(tu) super gaaf horloge.

Proficiat, het wachten meer dan waard!

wow, dat is zeker een toppertje. en zeker de moeite van het wachten waard.
heel veel plezier er mee.
mvg arie.

Gefeliciteerd Menno! Het was alweer verdacht stil uit jouw hoek! :wink:

Eddy C. Schreef:

Gefeliciteerd Menno! Het was alweer verdacht stil
uit jouw hoek! :wink:

Nou ja, er is nog wel wat in aantocht, alleen ik weet niet wanneer! Heeft o.a. weer te maken met de douane…

Menno

Very niiice, maar ik verwacht ondertussen niet anders meer met jou!

heel veel draagplezier, als je natuurlijk de tijd vind :wink:

vrgr,

Vincent

mooooooi :)-D ,veel draagplezier.

Mvg,Radjoe

super gaaf !!!

draag hem in gezondheid

Ziet er zeer goed uit.
Veel draagplezier met dit juweeltje!
Jack

Dat ziet er goed uit, Menno! (tu)

schitterend, strak, helder, duidelijk, ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.

heel mooi… feli!!

Geweldige mooie klok, modern en toch weer tijdloos.

Veel plezier ermee!!

Prachtige homage aan een klassieker! (tu)

Veel draagplezier,

Martin

Vandaag de lichtbox geïnstalleerd voor wat statieportretten.

Hier de LRRP, vandaag aan een Maratec S-strap (jaha, nu ook in 22mm)

Menno

mooi en duidelijk,gaaf ::o

Mooi hoor, gefeliciteerd(tu)

Statieportret is ook prima.

Nu nog even een overzichtje van al je duikers. Ik denk dat het halve forum dan van jaloezie van de stoel valt:D