Juli 2013 (tien maanden geleden dus) steunde ik Eone op Kickstarter voor twee Bradleys. Door allerlei oorzaken werd de levering steeds uitgesteld. Eerst achteraan in de rij voor ook een achterkant van titanium. Verder was er steeds wat met onderdelen die ontbraken of niet goed waren. Uiteindelijk eind vorige week bericht van verzending (uit Engeland) met een trackingnummer van British Mail. Ook dat was nog spannend toen de pakketjes angekomen waren bij een “unknown office” in een “unknown country”. Leve Britsh Mail! Maar gisteren waren ze er dus toch.
Ik vind hem erg mooi en apart, en hij draagt prima, met die scharnierende lugs.
Mijn vrouw wilde een leren band, dus ik heb er een aan gezet die ik nog had liggen. Ikzelf vind de originele band beter passen qua stijl. Ik heb nu de keuze tussen groen, blauw (van die van mijn vrouw) en zwart. Na he zoveelste uitstel kreeg ik een extra zwarte band bij de hhorloges.
die v mij eindelijk ook. proficiat! geinig ding heh, en ik vind t niet verkeerd ogen. die gepolijste indexen geven wat contrast met de kast. en in tegenstelling tot de stalen mesh (valt erg mooi overigens), kleurt de gesp netjes bij de rest.
weet iemand nog of t titanium of gebeadblasted staal is?
Gefeliciteerd! Ik heb ze nu ook (all-titanium) een anderhalve maand binnen. De tweede was voor mijn echtgenote. Het opvallende is dat mijn vrouw het horloge echt leuk vindt & er zelf naar pakt. Dat is heel bijzonder! Ze heeft zelfs een paar vriendinnen overtuigd er een te bestellen. Ik weet niet wat me overkomt :S.