eindelijk na lang wachten de nieuwe telg in mijn GMT verzameling de Panerai 63 in werkelijk nieuwstaat, de zwarte wijzers doen het hem voor me en zeker de sweep center second vind ik helemaal geweldig. Deze nadat ik hem uiteraard mooi vind vooral omdat dit het eerste exemplaar was waar de gmt uren van de bezel naar de plaat zijn gegaan, en om hem rustig te houden de wijzers zwart zijn en uiteraard een center second heeft… ff een plaatje voor de liefhebbers , niet al te best maar ja al met al ben ik weer een blij mens…
Tot gisteren was ik eerlijk gezegd niet zo’n Panerai fan; echter een familielid liet mij gisteren vol trots een Luminor Marina zien en natuurlijk even om gehad. Ik moet zeggen dat de maat van 44 mm zeker niet misstaat (altijd wel gedacht dat deze maat zeker te groot zou zijn…). Deze GMT mag er ook zijn; omdat de uren niet op de bezel staan krijgt deze extra uitstraling en het maakt het geheel verfijnder. Heel veel draagplezier gewenst in goede gezondheid! :~
Hey ik had dezelfde ervaring met Panerai. In maastricht voor t eerst een omgehad (44 mm) en ik was gelijk verkocht. Nog niet gekocht want erg veel geld maar wel limited edition uit 2005 (regatta).
Geniet nu nog steeds van mijn in september gekochte JLC Master Calender
Gefeliciteerd met de aanwinst(tu) Het is een fors horloge maar de verhoudingen zijn prima! Veel draagplezier.
Wordt het nu niet lastig kiezen met zoveel moois in huis?
ik denk idd dat het een beetje een misconceptie is dat de 44mm’s te groot zijn, op de pols is het horloge erg in verhouding en ik denk dat menig mens zich idd zal verbazen hoe het op de pols staat. een hoop mensen kunnen deze maat redelijk makkelijk hebben…Zelf de 45MM Radiomir ligt niet groot op de pols omdat het model platter is.
en idd het is niet makkelijk kiezen nu en dan welke klok te pakken, heerlijk…