Eindelijk de Breitling SOH

Na vele lege flessen te hebben ingewisseld, spaarpotten van de kinderen te hebben gekraakt,mijn moeder haar pensioen gepind etc etc. is hij er eindelijk.
De Breitling Superocean Heritage 46mm in het roestbruin met de meshband.
En de koutshuk band met de prachtige sluiting erbij.
Hij oogt prachtig, de chrono is niet meer leesbaar voor mijn beide oude ogen (snik) en dus werd het deze en ik ben er zeer blij mee!
De bronsroestbruine wijzerplaat is een…plaatje, zo mooi.
Gr.
Jack

:~

Topper!

Van harte.

Ziet er niet mis uit ! (tu)(tu)

Geniet er met volle teugen van !

Met Bewonderende Groeten,

Chris.

Nou jackwillen van harte! Het is inderdaad een topklok en ziet er met de meshband super mooi uit!

Zelf ben ik ook trotse bezitter van de SOH (zwart) en blijf genieten van die strakke wijzerplaat met gouden B, de prachtig strakke brede bezel, de markers… zelf de kroon is een pronkstukje! En… met 46mm kastomvang kan iedereen meegenieten!

Al met al een goede keus, dus geniet er van!

Laatst heb ik dit model staan bekijken in de etalage van een Breitling AD, en dat zag er inderdaad goed uit! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! (tu)

mooi horloge, alleen zou zwart mijn voorkeur hebben

desalniettemin van harte met deze prachtige aanwinst (tu)

prachtstuk deze klok(tu) veel draag en kijkplezier;)

Mijn beste,

Proficiat Jack met deze magnifieke aanwinst!!
Een horloge ‘uit het juiste hout gesneden’ met een frisse houdbaarheid tot in de lengte der tijden.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit levenslustige horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Prachtig horloge in een zeer speciale kleur !
't Moet altijd geen zwart of blauw zijn hé :wink:
En die mesh staat hem ook erg goed; !

Veel plezier ermee, Jack ! (tu)

lekker kleurtje zeg. Hou wel van bruin!

super strakke klok, zo met de “maliënkolder” :}

strakke klok, leuke vind ik dat er ook een kleinere versie van is. Die meshband staat hem beter dat die bruine rubberband vind ik. Veel draagplezier!

GEWELDIGE KLOK!!!

Heel veel plezier ermee (tu)

Ben geen Breitling-fan, maar deze…:~:}

Wat mij betreft het mooiste model Breitling. (tu)

Veel plezier met deze kanjer,

Martin

Prachtig, heb het horloge laatst ook eens om de pols gehad en die mesh band is echt onwijs dik!

Gefeliciteerd!!

Je zult waarschijnlijk heel eenzaam van je horloge genieten, desalniettemin van harte proficiat!

jackwillen Schreef:

Na vele lege flessen te hebben ingewisseld,
spaarpotten van de kinderen te hebben
gekraakt,mijn moeder haar pensioen gepind etc etc.
is hij er eindelijk.

Heren en jongelui, bedankt voor deze fijne belangstelling wat betreft dit horloge en ook gelukkig weer een warm onthaal van onze vriend Tissot62.
En ik moet natuurlijk mijn aantal Breitlings op peil houden ten opzichte van die kist van Marc B1 die maar alsmaar voller wordt:D :wink:

Groeten
Jack

Hallo Jack
Gefeliciteerd met super mooie Breitling

Groeten

Harry