Eindelijk een beslissing genomen. NA

Heb al een tijdje geleden besloten dat ik weer een mooi nieuw horloge wilde. Ik had besloten voor dat die er kwam eerst wat plaats gemaakt moest worden en wat funds vrij wilde hebben voor mijn nieuwe aankoop er zou komen. Dus een paar mooie Seiko’s moesten plaats maken.

Ik wilde een horloge in het voor mij hogere segment en het moest een mooie aanvulling zijn bij mij Oris Aquis en Oris Flighttimer.

Tot zo ver ging het goed toen begon de zoektocht. En ik ben van nature al een twijfelaar en kan moeilijk een knoop doorhakken dus het heeft heel wat uren zoekwerk gekost welke het zou worden.

Het ging van de hak op de tak een Oris zou het weer worden nee toch een Rado Captain cook, Frederique Constante, Ball, Hamilton nee toch een Seiko MM300 alleen die prijs weer. En zo ging het, maar door.

Foto’s filmpjes bekeken naar mijn vrouw gestuurd dit word hem de volgend dag werd het weer een andere. Werd er soms gek van laat staan mijn vrouw die geen verschil ziet tussen al die horloges🙂.

Uiteindelijk gisteren naar het mooie Rotterdam gegaan om bij de Bijenkorf en Brunotte te gaan kijken. En daar lag ze de Meistersinger!!! De twijfel was weg dit moest hem worden en wat zou het een mooie aanvulling zijn bij mijn bescheiden horloge collectie🙃. Vandaag opgehaald en 15 procent korting erop gekregen altijd mooi.

Zeer blij met deze mooie eenwijzer horloge. Ga er heerlijk van genieten.

68 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst :smiley:

1 like

Plaatje! Gefeliciteerd!

1 like

Bedankt

1 like

Mooi!

1 like

Top :v:

Veel plezier ermee!

1 like

Tof stukje werk!

1 like

Da’s een mooie! :ok_hand: Gefeliciteerd en veel draagplezier! :+1:

1 like

Mooi ding!

1 like

Gefeliciteerd !
Leuk met die datum zo nooit gezien.

1 like

Heel mooi!

1 like

Bedankt allen nog steeds super blij ermee​:grinning::grinning::grinning::grinning:

1 like

Goed zo! Je hebt hem dan ook al een dag!
Hou die blijdschap vast, want hij is mooi.

1 like

Ja mooi! Staat je goed. Weer eens wat anders.

1 like

Gefeliciteerd! Meistersinger heeft leuke horloges! :ok_hand:

1 like

Proficiat met deze mooie aanwinst!

Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Ja precies dat wilde ik ook. Echt iets anders dan wat ik al had. Heeft echt een eigen kenmerk.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Heel erg mooi en een fraaie kleurencombinatie, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like