Eindelijk een homerun voor Invicta? Pro Diver 1953

Ik ga in juni naar de US, hoor wel hoeveel ik er moet meenemen!

4 likes

Zal wel komen door die faux patina. :wink::see_no_evil:

Ik mag je vragen om on topic te reageren ja. Dit is tenslotte mijn topic. Je hoeft hier niet te reageren als je niets te melden hebt wat met het topic te maken heeft.

1 like

Het is gek dat merken naar liefhebbers luisteren of op zijn minst daarmee in gesprek gaan?

4 likes

Ben zeker geen fan van dit merk, maar dit horloge ziet er gewoon mooi uit vind ik, ongeacht dat het inderdaad op zo’n beetje ieder duik horloge lijkt.
Zou zo maar eens als beater of vakantie horloge aangekocht kunnen worden!

4 likes

Opvallend dat er veel meer mensen voor de optie “Ik heb (nog steeds) niets met Invicta” hebben gestemd en heel weinig mensen “Nee” hebben gestemd.

Je zou daaruit de conclusie kunnen trekken dat die mensen het merk gewoonweg niets vinden en dat dat niets te maken heeft met dit nieuwe model van Invicta.

Voor de mensen die voor de optie “Ik heb (nog steeds) niets met Invicta” gestemd hebben, kunnen jullie uitleggen waarom je daarvoor gestemd hebt?

5 likes

…en daar zijn de ad hominems…
Laat TS gewoon zn ding doen mensen.

4 likes

Prachtig, ik weet nog iemand die op zoek is en hier misschien wel heel blij van wordt.

4 likes

Die Pro Diver 1953 is inderdaad een erg mooi horloge, maar ik heb het idee dat Invicta weinig zelf heeft ‘‘ontworpen’’. Dit zie ik bij meer (de meeste) van hun modellen…

Ja, ik wil hem. Helaas niet te vinden in de EU.
Groepsaankoop?

5 likes

Juist leuk dat ie op een dure lijkt !
Veel horloge voor weinig geld dus. :slightly_smiling_face::+1:t2:

Dat bepaal ik zelf wel, en in ieder geval niet jij.

On topic, mij doet het niets en het merk Invicta vind ik ook ruk.

7 likes

Dat kan best zo zijn maar voor mij is dat geen beslissend argument.

Briljant!

45

Is dat ding met 40 mm niet te groot voor een vroege Submariner hommage? Typisch Invicta! :wink:

3 likes

Wat is dan wel beslissend?

1 like

Gezellig hier, op de zondagochtend.

En dan nog mijn mening. Voor iets meer dan $100 lijkt het geinig voor een vakantiehorloge.

12 likes

Gewoon een prachtig horloge, ik vind hem erg geslaagd!

2 likes

Wat @Jasper zegt…
De strip is af. Jullie kunnen helemaal los gaan zonder consequenties van mijn kant. :dancer:

5 likes

De prijs ?

1 like