Eindelijk een homerun voor Invicta? Pro Diver 1953

Ja, ik wil hem. Helaas niet te vinden in de EU.
Groepsaankoop?

5 likes

Juist leuk dat ie op een dure lijkt !
Veel horloge voor weinig geld dus. :slightly_smiling_face::+1:t2:

Dat bepaal ik zelf wel, en in ieder geval niet jij.

On topic, mij doet het niets en het merk Invicta vind ik ook ruk.

7 likes

Dat kan best zo zijn maar voor mij is dat geen beslissend argument.

Briljant!

45

Is dat ding met 40 mm niet te groot voor een vroege Submariner hommage? Typisch Invicta! :wink:

3 likes

Wat is dan wel beslissend?

1 like

Gezellig hier, op de zondagochtend.

En dan nog mijn mening. Voor iets meer dan $100 lijkt het geinig voor een vakantiehorloge.

12 likes

Gewoon een prachtig horloge, ik vind hem erg geslaagd!

2 likes

Wat @Jasper zegtā€¦
De strip is af. Jullie kunnen helemaal los gaan zonder consequenties van mijn kant. :dancer:

5 likes

De prijs ?

1 like

Dat ik het een mooi horloge vind, best simpel eigenlijk.

1 like

Het is gewoon weer de zoveelste Rolex hommage van ze. Het is een mooi horloge maar dat komt niet door Invicta maar het ontwerp team van Rolex.

3 likes

Mooi toch ?
Veel voor weinig. Hou ik van.

2 likes

@Jurtz, dit is ook wat ik bedoel. Het is absoluut een mooi horloge, maar niet echt origineelā€¦

Ik heb gewoon niets met Invicta, daar verandert dit model niks aan. Is persoonlijk, als hier mensen dit zijn die dit mooi vinden dan kan ik dat best snappen, ieder zā€™n ding.

1 like

Niks van ze gehoord. Maar zal ze in de loop van de week weer eens mailen of opbellen. Ik wil namelijk ook horen of het hen gelukt is dit op te nemen. :slight_smile:

1 like

Ik snap ook niet goed waarom het veel zou veranderen. Dit Rolex soort hommages maken ze al langer. Het is niet alsof dit de eerste in zn soort is. Misschien dat het de eerste vintage hommage is. Maar heel spannend vind ik het allemaal niet.

Aan een ieder die het nodig vind om hun negatieve sentiment omtrent hommages steeds opnieuw te ventileren: jullie mening is duidelijk. Het gaat hier om dit specifieke horloge, niet om Invicta in het algemeen of hommages in het algemeen. Het is daarnaast niet nodig om persoonlijke kritiek te leveren op forumleden die het wƩl mooi vinden of mensen die in het geheel een andere mening hebben dan jij over dit horloge. Dank voor jullie begrip.

14 likes

En wat vind jij van dit horloge?:grimacing: