Eindelijk een homerun voor Invicta? Pro Diver 1953

Jammer! :laughing:

1 like

Inhoudelijk en on topic:

Ieder zijn ding en mening, maar ik snap gewoon niet hoe je als horlogeliefhebber het zoveelduizendste bij elkaar geraapte design gebaseerd op Rolex of Rolex adepten in een goedkope uitvoering met een oninteressant uurwerk aantrekkelijk kunt vinden.

15 likes

Als er een ander merk op staat mooi maar nu niet ?

1 like

Ik vind er niks aan dacht dat ik daar toch duidelijk in ben geweest. Ook een BB waar ik het op vind lijken doet het niet voor mij.

Ik kan me voorstellen dat veel mensen dit een mooi horloge vinden.
Voor mij is het te veel een kopie en ben wel nieuwsgierig naar de afwerking en kwaliteit.

5 likes

Veel voor weinig = prima !

Dat, zijn ook replicas met lelijke wijzers :upside_down_face::yum::grin:

Ik ook, en dat zal gezien de lage prijs in de VS momenteel wel niet veel soeps zijn. Maar we zullen zien

1 like

De bezel staat op de foto iig niet strak uitgelijnd. :sweat_smile::wink: Niet alleen seiko heeft die problemen dus.

1 like

@Jurtz als jij hem mooi vindt, nog even geduld en mooi kopen. Waar je geen energie van krijgt, inderdaad niet op reageren. Go for IT :ok_hand:t2:

4 likes

Als iemand een inkoopactie gaat organiseren doe ik wel mee met een Invicta 1953.

Desnoods geef ik m weg als het ding me niet bevalt :slight_smile: .

4 likes

Ik vind het- zeker voor dat geld- een heel leuk ding zo op het eerste gezicht. Mooie optie als je een kleine beurs hebt en toch een leuk klokje van je favoriete model aan de pols wilt hebben. Helemaal goed! :slightly_smiling_face::ok_hand:

6 likes

Mooi istie !

12 likes

:point_up:ļø. Ik ook.

2 likes

Ik krijg er een enorm C&A gevoel vanā€¦

8 likes

Daar kom ik graag !

3 likes

Ik doe mee !

1 like

Ik heb nee gestemd, niet omdat ik het horloge lelijk vind of zo, maar omdat het de zoveelste ā€œveiligeā€ keuze is van een horloge merk. (Andere merken doen het ook) Zeker van Invicta zou ik verwachten dat ze met iets komen dat niemand anders al heeft. Dit is meer ā€œwe maken iets dat zeker verkoopt en geen gok isā€. Leuk voor ze als ze lekker veel verkopen, maar wat mij betreft niet iets vernieuwends.

Nouā€¦ er zijn Invicta modellen die niemand heeft hoor :joy:

3 likes

@Chillekasper ga eens je best doen! Ik wil zoā€™n dingā€¦ en @Crisis ook.

Mag je mijn 114060 een paar dagen lenen om te reviewen op je Youtube kanaal. :stuck_out_tongue:

4 likes