Eindelijk een homerun voor Invicta? Pro Diver 1953

Klopt, maar het is wel weer eens wat anders dan de zoveelste “hommage”. Inderdaad hebben ze erg veel “hommages” als ik ff op Google afbeeldingen kijk :smile:

1 like

Wat maakt dit horloge invicta?

Misschien het gestolen ontwerp?
Of is het de seiko movement?

ik heb geen idee.

Ik doe ook mee :+1:t2:

2 likes

Heb je dat filmpje gezien over Invicta, waarin wordt verteld dat Invicta 4000 (vier duizend) modellen maakt per jaar?

1 like

@Chillekasper
Kan er besteld worden ?
Ik wil er graag eentje. De zomer staat voor de deur.

1 like

Begrijp soms niet waarom op bepaalde topics zo stevig gereageerd wordt. Komt dat voort uit passie of gewoon laat ik op een druilige zondag de knuppel in het hoenderhok gooien. Wij hebben een ding met elkaar gemeen, jawel passie voor horloges. Kennen en begrijpen doen we in verbinding met elkaar ipv verdeeldheid creëren.

7 likes

Ik heb hierdoor juist ja gestemd :joy:.
Niet lelijk, wel veilig. Voor de rest ook niet interessant, maar voor de grote massa waarschijnlijk wel. Goedkoop, en ziet er degelijk uit, dus dat komt wel goed denk ik.

1 like

Ik had graag “Nee” gestemd en omdat ik door dit horloge niet “om” ben, tevens ook “Ik heb (nog steeds) niets met Invicta” willen kiezen. Omdat dat niet ik kon, heb ik het laatste gekozen. Zet maar namens mij een extra stem bij “Nee” dan. :wink:

Nope, niks voor mij. Kopieermachine aan, goedkoop uurwerk, stempel Invicta er op en cashen.

3 likes

Dat ben ik x 2?

6 likes

Je mag toch wel een andere mening over iets hebben en die laten horen ?

1 like

@Jasper Zei ik dat ik niks met de info ging doen?
Dit is te grappig om te laten lopen.
Vooruit dan maar.

Featuring iig @cash

8 likes

On topic aub.

3 likes

Best een prima uurwerk eigenlijk…

Voor dit geld wel. Een Seiko uurwerk.

Da’s per definitie goed dan?

1 like

Maar een site kunnen vinden waar je deze kan bestellen. Iemand ervaring met deze site of een andere link gevonden? Mij lijkt t wel wat, aangezien een tudor bb nog ver buiten budget is.

1 like

Ik zal proberen door extra druk te zetten om hem naar NL te krijgen. :grimacing:

2 likes

Inkoopactie gestart

5 likes

Meh. De zoveelste zwarte duiker en volledig uit balans. Dat logo is veel te groot.