Eindelijk een homerun voor Invicta? Pro Diver 1953

Volledige specificaties:

  • Movement: TMI NH35A Automatic
  • Movement Country of Origin: Japan
  • Case Measurements: 40mm
  • Thickness: 14mm
  • Case Material: Stainless steel
  • Bezel: Unidirectional rotating
  • Crystal: Mineral
  • Dial Material: Alloy
  • Crown: Screw down
  • Bracelet: Stainless steel
  • Bracelet Measurements: 8-1/4" L x 19-1/2mm W
  • Clasp: Deployant
  • Water Resistance: 20 ATM - 200 meters - 660 feet
  • Watch Country of Origin: Malaysia
  • Additional Information: Watch comes packaged in an Invicta watch box with warranty information.
5 likes

Dat kun je inderdaad vinden. Dat mag je vinden. Alleen is het toch volgens mij niet helemaal correct, omdat een replica gewoon 1 op 1 een kopie is, en zich wilt voordoen als een Rolex of Tudor. Terwijl dit zich presenteert als een Invicta (staat ook niet voor niets op de plaat). Maar je hebt gelijk dat het sterk beĂŻnvloed is door die modellen die je hierboven al deelde.

2 likes

Heb je ook problemen met de Tudor BB58 dan? Of de hele BB lijn?

2 likes

Een beetje wel ja, maar dat is een hommage naar een horloge vanuit z’n eigen groep?

2 likes

Nou ik ga er weer even voor zitten op de zondag met dit tuk weer


2 likes

@Jurk zei dat de tekening voor vandaag al af is, dus helaas
 :wink:

1 like

Ziet er best leuk uit en voor dat geld lijkt het mij helemaal niet verkeerd. Zou het overigens niet kopen maar kan mij voorstellen dat deze het goed zou doen :slight_smile:

1 like

Graag on topic blijven a.u.b.

2 likes

Belgiejuhhhhh, :+1:

15 likes

Ik wil er eentje !
My First Invicta, en voor een mooie prijs !
En dat dit duikhorloge op andere duikhorloges lijkt zal me worst wezen :joy:

12 likes

Ik vind de BB-lijn van Tudor mooier. Maar dit is een heel prima alternatief voor mij als beater. Even kijken of ik er een via mijn netwerk europa in kan smokkelen :heart_eyes:

3 likes

Ik ga in juni naar de US, hoor wel hoeveel ik er moet meenemen!

4 likes

Zal wel komen door die faux patina. :wink::see_no_evil:

Ik mag je vragen om on topic te reageren ja. Dit is tenslotte mijn topic. Je hoeft hier niet te reageren als je niets te melden hebt wat met het topic te maken heeft.

1 like

Het is gek dat merken naar liefhebbers luisteren of op zijn minst daarmee in gesprek gaan?

4 likes

Ben zeker geen fan van dit merk, maar dit horloge ziet er gewoon mooi uit vind ik, ongeacht dat het inderdaad op zo’n beetje ieder duik horloge lijkt.
Zou zo maar eens als beater of vakantie horloge aangekocht kunnen worden!

4 likes

Opvallend dat er veel meer mensen voor de optie “Ik heb (nog steeds) niets met Invicta” hebben gestemd en heel weinig mensen “Nee” hebben gestemd.

Je zou daaruit de conclusie kunnen trekken dat die mensen het merk gewoonweg niets vinden en dat dat niets te maken heeft met dit nieuwe model van Invicta.

Voor de mensen die voor de optie “Ik heb (nog steeds) niets met Invicta” gestemd hebben, kunnen jullie uitleggen waarom je daarvoor gestemd hebt?

5 likes


en daar zijn de ad hominems

Laat TS gewoon zn ding doen mensen.

4 likes

Prachtig, ik weet nog iemand die op zoek is en hier misschien wel heel blij van wordt.

4 likes

Die Pro Diver 1953 is inderdaad een erg mooi horloge, maar ik heb het idee dat Invicta weinig zelf heeft ‘‘ontworpen’’. Dit zie ik bij meer (de meeste) van hun modellen