Leuk idee, ik ben in voor zo’n grapje!
Je had de reactie van San Martin moeten zien op mijn aanpassingen van de 6200. De marketing nam gelijk contact met me op of ze de foto mochten gebruiken.
Daar kan vanalles mee, maar mijn methode voor printen heeft ook z’n beperkingen hoor. Die hele kleine lettertjes en streepjes strak krijgen bijvoorbeeld, en in die dieper liggende subdials printen. Maar iets wat meer met het licht speelt, of sunburst, dat zou wel kunnen, maar dan is het een kwestie van smaak of je dat liever ziet dan een cremewitte plaat.
Haha, ik zag jouw antwoord nu toevallig nog eens een keer, ik heb in mei mijn “1953” ontvangen en naar aanleiding daarvan heb ik het filmpje van Kasper inderdaad later ook even gepusht. Destijds heb ik heb het horloge besteld mede omdat het getal 1953 mij aansprak. Inmiddels heb ik de “1953” een half jaar in mijn bezit en ik kan niet anders zeggen dat het in alle opzichten een fijn horloge is. Het “nadeel” is natuurlijk wel, dat het horloge lijkt op een duiker van een ander merk uit 1953. Maar het is wel een van de aanleidingen om in de toekomst ook dat andere merk eens uit te gaan proberen😀.
Het voordeel is weer dat (bijna) niemand dat weet.
Daar heb je gelijk aan, ik kreeg wel complimenten voor het horloge, maar inderdaad ziet niemand overeenkomsten met het andere merk.
Toen ik nog een SKX had kreeg ik een keer de vraag of ik een Rolex droeg, terwijl ik die overeenkomst niet zag. De 1953 vind ik persoonlijk veel fraaier dan een SKX.
(Zojuist zag ik dat ik destijds toch wel heb gereageerd op mijn bijdrage in juni jl.)
Jammer dat het weinig kijkers heeft.
Ben wel met een leuk ander project bezig, ff PM sturen.
Dan doe ik het hierbij nog een keer😀:
https://www.vintageinvicta.nl/blog/416028_invicta-1953-pro-diver
De moeite waard om even te kijken!
Op de US Invicta website staat dat er binnenkort wat nieuwe modellen van de 1953 uitkomen. Een PVD en dan een paar met nieuwe kleurencombinaties: zwart/oranje, zwart/groen, zwart/rood en zwart/blauw.
Prijs: $695. Ik denk dat Invicta ook door heeft dat ze een homerun hebben.
Is toch gewoon garantie?
3 jaar zelfs als ik het wel heb
Ja, zou kunnen, heb deze alleen niet zelf gekocht, en wordt toch gemod, dus is in dit geval niet erg.
Tsja, misschien was uw exemplaar de uitzondering op de regel?
Heb er van de 100 (?) forumgenoten nooit iets negatiefs over horen melden.
Kijk uit naar uw mod!
FTFY
Zou kunnen, maar die haar wijst toch op onzuivere omstandigheden. Wat de wijzers betreft staat van Jason_nash hierboven ook een negatieve ervaring. Dit soort dingen komen meestal niet in hun eentje. Daarnaast zei ik niet voor niks bij mijn eerste bijdrage dat ik hem op de pijnbank had liggen, waarmee ik de microscoop bedoelde. Ik weet zeker dat dit horloge bij 100 mensen de blote oog QC gewoon was gepasseerd. Dus wat andere vinden en waarom die niet klagen heb ik niet echt een boodschap aan.
Klopt, Jason heeft em laten vallen, dat moet je met een horloge van 100 euri niet doen.
Verder zal het wel aan mijn oogjes liggen, en ik heb ook geen microscoop
Verras ons met een fraaie mod.
Ga ik zeker doen! En ik zie het ook niet met het blote oog hoor, maar wel op de foto…
Als ik aandachtig naar horloges kijk is het met een leesbril.
Mijn microscoop staat ook maar ik 3,5x hoor, dus is vergelijkbaar met een redelijke loupe.
God van de zintuigen