Eindelijk! Een luxe horlogedoos

Vorige week mijn nieuwe horlogedoos ontvangen.
Van een koffertje met zachte kussentjes naar 3 dubbel gelakt hout met een valours beklede binnenkant.

Heel blij mee! Hierbij de foto’s.

17 likes

heb er ook een :smile:

3 likes

Nice! Ziet er chique uit… Voorlopig genoeg plek :wink:

1 like

Mooi zo! Een mooie kist is een genot.

Maar als je denkt dat je een goede deal hebt gesloten: al die lege plekken maken het een duur stukje hout hoor. :wink:

2 likes

Dat is een prachtige kist! :heart_eyes: Voor mij overigens te groot, wil naar een max 5/6 piece collectie.

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er goed uit!!
Mooi detail ook z’on zicht-deksel. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooie box, heb dezelfde sinds 3 weken.
Erg zware en mooie box vind ik persoonlijk. Veel succes met vullen.:+1:

Dat is een mooi kistje die ziet er strak gelakt uit

1 like

Prachtig, gefeliciteerd! Waar heb je deze vandaag als ik vragen mag?

Kish verkoopt ze, althans daar heb ik hem gekocht.

2 likes

Bedankt allemaal!
Voor wie het wil weten, Kish.nl verkoopt ze.

Hierbij een foto met gevulde top laden.

5 likes

Ziet er super uit, proficiat!
Ook een mooie duiker ligt er trouwens in…,
die is behoorlijk zeldzaam hier op 't forum :heart_eyes:

Bedankt, Ik heb een rare smaak qua horloges.
Allen zijn ze op zichzelf mooi in een bepaalde manier, maar met z’n allen in de collectie klopt het niet vindt ik zelf.
Ik heb bijvoorbeeld geen Chrono of aviation.

Staat goed naast je Bentley of RR… :wink:

P.S. Leuk die G-Shock in die kist, als een militair in gevechtskleding op een gala party! :grin:

1 like

Dat dacht ik ook. Dus heb ik me een mooie kist voor 5 stuks gekocht (5 in de kist en één aan de pols was het idee). Bon, heb er momenteel een 10-tal dus ben m’n target wat voorbij geschoten :frowning:

1 like

Waar heb je deze gekocht als ik het vragen mag? Ik zoek een mooie kist voor 4-5 stuks.

Op eBay ! Zoeken op Aevitas Watch Box. Het is ook zo dat deze kist met vaste prijs vermeld stond, maar ik heb een iets lager bod gedaan en dat werd onmiddellijk aanvaard (niet diep genoeg gegaan met andere woorden :wink: )

Ah, hier is ie …

Ben ook maar eens op zoek gegaan, mooie dingen allemaal, maar …

Ik heb maar een 2 delige collectie, 1 om en 1 in de doos en vice versa, en toe kwam ik dit tegen voor 1 horloge, lekker stevig, aluminium en shock proof, en geen lege vakken te vullen met onnodige horloges…