Eindelijk een Rolex voor mensen met smaak!

Info: Worthmore Jewelers, Atlanta USA :wink:

Hoezo foeilelijk… Dit is toch niet echt mag ik hopen? Leuk voor je dochter van 6 jaar maar als volwassene kun je hiermee toch niet gezien worden? Schreeuwt zo 5 euro kermis horloge…

2 likes

De mintgroene versie is ook errug mooi. Staat helaas niet op de foto…

Help! Mijn ogen bloeden!

ik vind ze leuk !
geel met zwart voor heren, de paarse is leuk voor dames.

Voor de ICE watch liefhebber met geld teveel, spaar ze allemaal!

5 likes

Teleurgestelt… :no_mouth: Deze zijn beter volgens mijn smaak :
Cellini


5 likes

Mag je toch wel echt noemen : “original dials refinished in colors that Rolex never offered like yellows, oranges, pink and turquoise”

hier kopen

1 like

hier had Rolex wel wat beter naar de concurrenten mogen kijken, vwb dress watches…Vind dit 1 grote kermis eigenlijk: de bezel gekarteld, de kroon, de wijzerplaat onrustig, Uit balans door de datum schijf…

Spreekt dit me veel meer aan :

1 like

Ik zie ze niet, liggen ze achter die my little pony meuk?

Ach, best geschikt voor de Amerikaanse markt

tja, er zal best een markt voor zijn

Huh, jaren geleden kwam Rolex toch met die Stella-dials? Praktisch alle kleuren van de regenboog, plus een diamant hier en daar. Zelfs nu zijn er weer een handjevol kleuren beschikbaar. Of bedoelen ze dials voor (moderne) Datejusts (ipv Day-Dates)?

Ze zijn sowieso erg gaaf. Zou bijvoorbeeld direct een geelgouden DD met racing green dial dragen. Of een witgouden met donkerblauwe plaat. Kom maar door, hoor :smile:

5 likes

Brrr. :scream:

:D:D:D:D

Yup, zo’n gele DJ wil ik er ook wel bij…

1 like

O ik zie het al komt uit India!

Ik las op de site van de juwelier dat ze wel van een feestje houden…

Carshows op de parkeerplaats voor de deur met beer and watches!

Die Amerikanen kennende hebben ze dan zeker ook een barbecue op de parkeerplaats staan!

Da´s mooi! daar kunnen ze dan gelijk deze verzameling wanstaltige zooi op flikkeren!

Groeten,

Noel.

Precies. Allemaal aftermarket.

Oef, die groene is inderdaad erg mooi…