Voordat ik ga posten vind ik het wel zo netjes mij even voor te stellen; ik ben Michel en kom uit het midden van het land. Ik heb al jaren een liefde voor horloges met name vanuit esthetisch oogpunt. Ik heb (nog) niet zoveel kaas gegeten van de verschillende typen uurwerken maar ik ben lerende (en dit forum is een schat aan info). Ik heb altijd een liefde gevoeld voor de Omega Seamaster en kort geleden was ik in de gelegendheid om een complete (onbeschadigde boxen, mapjes en garantiepassen) Seamaster professional 300m te kopen uit 2005, het is een automaat en een van de laatste uit deze serie. Hij is in nette gebruikte staat, ik ben er trots op om deze te dragen. Toch ben ik met een schuin oog aan het kijken naar de Chrono, meer omdat deze wat robuuster is en ik gewend ben om grotere horloges te dragen. Ik ga hier eens rustig rondkijken. En omdat plaatjes meer dan 1000 woorden zeggen:
Ik volg jouw gedachte volledig v.w.b. de overstap van de Chronometer naar de Chronograph; momenteel heb ik een 2002 SMP (welke erg goed bevalt) maar zit af en toe ook te kijken naar z’n grote broer
Welkom op het forum! Een heel erg mooi horloge, veel plezier daar mee!
Heb je nog meer horloges in je collectie? Zo ja, inderdaad plaatjes zeggen inderdaad meer dan woorden, en we zijn hier ook dol op plaatjes!
Was er ook enorm blij mee omdat ik specifiek dit model al jaren een keer wilde kopen en ineens vond ik 'm als NOS bij een juwelier, dus nieuw met bon en garantie terwijl het een ouder model was.
Maar goed, topicstarter gefeliciteerd met je Omega en welkom
hoi Miez, en alle andere forummers:
goeie intro, ik nu ook voor het eerst hier, en ik weet nu al dat ik
veel plezier ga beleven op dit forum:
Ik ben ook een nieuwkomer, al lang een horlogeliefhebber en verzamelaar.
Ik heb een grillige smaak,bezit tientalle interessante horloges van middel-vooraanstaande merken, vooral mechanisch.
Ik kom komend weekend hierop terug.
tot later, gezelligheid kent geen tijd!
Mike
Hoe krijg ik hier foto’s geplaatst?