Eindelijk eens voorstellen

Na een periode mee gelezen te hebben, heb ik een paar maanden geleden eindelijk een account aangemaakt om een HFLE 2016 over te nemen. Aangezien ik deze morgen op ga halen, moet ik me nu toch echt eens voorstellen.

Ik ben Menno en 41 jaar. Ik heb het horloge virus nu een jaartje ofzo te pakken en mijn “collectie” is misschien niet klein, maar bestaat vooral uit horloges die ik al een poosje heb en er leuk uit vond zien. Zonder een idee te hebben wat de kwaliteit etc… is.
Ik merk dat ik vooral gecharmeerd ben van microbrands en heb nu ook een paar kickstarter horloges.
Mijn huidige collectie dan in fotos:
Mijn Kickster Boetti Automatic dresser.

Een andere BOLDR kickstarter Hybrid Quartz.

Een Timex die ik vooral leuk vind omdat er allemaal niet nuttige dingen op zitten (Compas, temperatuur meter etc…)

Een Alberta watches kickstarter, simpel maar het design spreekt me wel aan.

Een Armani die ik 11 jaar geleden van mijn ouders voor mijn 30st verjaardag heb gehad. Vooral emotionele waarde dus

Een Avi-8 Supermarine seafire.

Een heel oudje, maar ik surf/windsurf erg graag en dit is toch voor mij het de ultieme Rip Curl tidemaster. Helaas doet hij het niet meer, daar moet ik nog eens naar (laten) kijken.

Morgen komt deze er bij :slight_smile:

En ergens volgend jaar de Hamtun H1 van kickstarter

8 likes

Hoi Menno,

Welcome to the club en je hebt al een respectabele collectie zeg!

Gr Hans

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier hier.

1 like

Van harte welkom, zie dat je belangstelling ook uitgaat naar nieuwe microbrands, wellicht zit daar in de toekomst een gewild verzamel exemplaar tussen !

1 like

Hallo en welkom, leuk is dat he dat Kickstarter. Zitten soms echt mooie exemplaren bij. Veel leesplezier toegewenst!

1 like

Wie weet, zou leuk zijn. Maar daar koop ik ze niet voor :slight_smile:

Kickstarter is erg leuk en kan erg verslavend zijn. Nadeel is het lange wachten…

Welkom Menno! Join the fun!

Ja dat klopt, maar wel leuke modellen voor prima prijs. Ik heb zelf de volgende modellen aangeschaft via Kickstarter:
Automatica One
Klokers-01
Scuro Dive watch

Alleen de Scuro is nog niet binnen, maar de andere 2 zijn echt goed van kwaliteit.

Dat is het inderdaad, leuke prijzen vaak. Ben ook tevreden over de Boetti en de BOLDR. Vooral de Boetti is fijn horloge en ik heb hoge verwachtingen van de Hamtun.

Dat gaat goed komen zo te zien :slight_smile:

1 like

Welkom!

leuk die Alberta’s :slight_smile:

trouwens die Hamtun mag er ook zijn.

1 like

Welkom,bijzondere collectie :+1:t2:
Die Timex is best een geinig ding.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit appetijtelijke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Van harte welkom Menno!
Leuke gevarieerde collectie!

1 like

Welkom, mooie collectie hoor👍🏽

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Welkom, Menno! (ook ik was er vanmorgen bij, bij de overdracht van de eerste HFLE’s. Leuk was dat!)

Wasabi: jij scoorde een klokers 01. Als er 1 horloge is, waar ik met m’n mening 180 graden mee ben gedraaid, is dat wel de klokers 01! Wat een lef!!

Welkom!!