Na een periode mee gelezen te hebben, heb ik een paar maanden geleden eindelijk een account aangemaakt om een HFLE 2016 over te nemen. Aangezien ik deze morgen op ga halen, moet ik me nu toch echt eens voorstellen.
Ik ben Menno en 41 jaar. Ik heb het horloge virus nu een jaartje ofzo te pakken en mijn “collectie” is misschien niet klein, maar bestaat vooral uit horloges die ik al een poosje heb en er leuk uit vond zien. Zonder een idee te hebben wat de kwaliteit etc… is.
Ik merk dat ik vooral gecharmeerd ben van microbrands en heb nu ook een paar kickstarter horloges.
Mijn huidige collectie dan in fotos:
Mijn Kickster Boetti Automatic dresser.
Een heel oudje, maar ik surf/windsurf erg graag en dit is toch voor mij het de ultieme Rip Curl tidemaster. Helaas doet hij het niet meer, daar moet ik nog eens naar (laten) kijken.
Van harte welkom, zie dat je belangstelling ook uitgaat naar nieuwe microbrands, wellicht zit daar in de toekomst een gewild verzamel exemplaar tussen !
Ja dat klopt, maar wel leuke modellen voor prima prijs. Ik heb zelf de volgende modellen aangeschaft via Kickstarter:
Automatica One
Klokers-01
Scuro Dive watch
Alleen de Scuro is nog niet binnen, maar de andere 2 zijn echt goed van kwaliteit.
Dat is het inderdaad, leuke prijzen vaak. Ben ook tevreden over de Boetti en de BOLDR. Vooral de Boetti is fijn horloge en ik heb hoge verwachtingen van de Hamtun.