Goedemiddag allemaal,
Het werd eens tijd om mijzelf officieel voor te stellen hier, aangezien ik al enige tijd lid ben en met veel plezier meelees en meepraat in verschillende topics. Daarnaast haal ik super veel inspiratie uit dit forum om mijn collectie verder aan te vullen!
Ik ben Benzo (ik ben nu eenmaal zo), 29 jaar oud, software engineer, en ongeveer een half jaar geleden positief getest op het horlogesvirus na het aanschaffen van een Tudor Black Bay 41. In de afgelopen jaren heb ik eigenlijk niets anders gedragen dan Apple Watches, al heb ik nog steeds een Apple Watch Ultra voor wanneer ik “de mouwen moet opstropen” of sportief bezig ga.
Mijn collectie is nog niet zo groot vergeleken met de gemiddelde HF’er, maar het plezier dat ik haal uit dagelijks rondkijken op dit forum, en het zoeken naar mijn volgende potentiële horloge, geeft me heel veel energie! Met mijn eerste Tudor heb ik inmiddels al iemand anders mee blij gemaakt om ruimte te maken voor mijn volgende horloge. Momenteel bestaat mijn collectie uit een vintage Rolex Datejust en een Rolex Submariner. Ik heb al een idee wat mijn volgende horloge gaat worden, maar daar wil ik graag een apart topic voor maken om jullie meningen te horen!
Ik lees alle posts met veel plezier en heb inmiddels ook al een paar keer superpositieve contacten gehad met leden die hier al langer actief zijn. En een speciale shout-out naar @Kleine_gup_in_grote_oceaan
Ik kijk ernaar uit om samen met jullie mijn collectie verder uit te breiden en gezellig over horloges te praten.
Groeten,
Benzo