Eindelijk even voorstellen - pcpg.janssen

Met het schaamrood op de kaken zag ik deze week dat ik al sinds augustus 2018 over het forum struin zonder ook maar een woord te hebben gezegd. Hoogste tijd dus om me alsnog even voor te stellen op de valreep van 2019:

Ik ben vorig jaar lid geworden om me eens goed te gaan inlezen op m’n eerste echte horloge. Ik had al twee smartwatches (Fossil Gen 1 en Gen 3), welke ik met veel plezier droeg. En daarnaast een lekker dun en simpel horloge van Skagen wat ik makkelijk onder een overhemd of pak kon dragen. Maar ik wilde graag een Omega Seamaster. En die heb je in vele soorten en maten.

De Seamaster Polaris vond ik een heel bijzonder model en na wat inlezen heb ik er één gekocht via het wereld wijde web. Helaas een mooie miskoop, want het bleek het 22mm dames model te zijn (ik had niet goed gelezen, dus compleet m’n eigen schuld). Gelukkig vond mijn vriendin het een mooi horloge, dus die heeft er nu veel plezier van.

Bij toeval struikelde ik wat later over een hele mooie Seamaster Professional 200. Dus wederom veel lezen en nadat ik er redelijk van overtuigd was dat het een originele was, heb ik hem gekocht. Via het internet, terwijl ik zelf op vakantie was in Indonesié. Een ezel stoot zich geen twee keer… Maar gelukkig ging het deze keer wel goed en ik ben tot op de dag van vandaag absoluut in m´n nopjes als ik het horloge draag.

En goede foto’s maken is moeilijker dan ik dacht, maar vooruit.

Het horloge virus heeft goed toegeslagen en er staan diverse dingen op het verlanglijstje. Ik ben benieuwd wat er in 2020 allemaal gaat gebeuren op dit gebied!

En alvast voor iedereen die dit leest: het allerbeste voor 2020!

23 likes

Welkom!

:beers:

Welkom :+1:

Welkom! veel plezier op ons mooie leuke en leerzame forum

Welkom hier…:grinning:

Welkom! :blush:

Van harte welkom alsnog!

welkom!

Als nog van harte welkom op het forum! Gelijk ook maar de beste wensen voor 2020!! :fireworks::clinking_glasses::wink:

Welkom!

Welkom en veel plezier op het forum!

Welkom :grin:

Welkom !

Beste Philip,
welkom op HF, en ook een goed 2020 toegewenst!

Welkom op ons forum.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom.

Welkom!

image