Al bijna twee jaar lees ik met veel plezier over jullie nieuwe aanwinsten, tweedehands aanbod en de ongezouten meningen over horloges en mede-forumgebruikers. Maar nu is het wel eens tijd om mezelf voor te stellen.
Mijn ouders hebben me 40 jaar geleden Robert-Jan genoemd, maar de meeste noemen me RJ, Robert of Rob.
De liefde voor horloges heb ik van mijn vader meegekregen. Op vakantie werd bij iedere juwelier even door de ramen van de etalage gegluurd om te zien welke horloges daar lagen.
Mijn eerste noemenswaardige horloge heb ik ook van mijn vader gekregen (de flikflak buiten beschouwing gelaten). Het was een 36mm Omega Seamaster 300 uit 1995. Helaas is die tijdens een inbraak gestolen. Gelukkig heb ik daarna nog heel wat mooie horlogemomenten met mijn vader mogen beleven, en die delen we tot op de dag van vandaag nog steeds.
Inmiddels mag ik van geluk spreken, met een mooie verzameling met onder andere een Omega Speedmaster, Rolex Submariner, GMT-Master II, Datejust en een Breitling Navitimer.
Met veel plezier lees ik hier jullie topics. Al moet ik eerlijk zeggen dat het forum niet bepaald goed is voor de portemonnee. Hoe meer ik lees, hoe meer horloges ik wil hebben ![]()