Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie!
Een mooie tijd toegewenst.
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie!
Een mooie tijd toegewenst.
Welkom op het forum en je hebt al een lekkere verzameling!
Welkom bij de club Simon.
Goed om te lezen dat er ook nog horlogeliefhebbers zijn die niet alleen bepaalde horloges waarderen vanwege de zogenaamde naam of marktwaarde, maar gewoon genieten van een mooi product!!
Als er op de mooiste, nieuwste Rolex iets anders op de wijzerplaat zou staan, bijvoorbeeld Fossil of Emporio Armani, zou dan datzelfde horloge ineens niet meer mooi zijn?
Ik werk bij de Fossil Group als accountmanager en hoor/ervaar gelukkig dagelijks dat onze horloges en merken nog door een heel groot publiek gewaardeerd en gekocht worden!
Geniet van je horloge(s), zeker als je die van een dierbaar iemand hebt gekregen!
Fijne jaarwisseling allemaal!
Laat ik ‘m vandaag dan maar dragen als een statement kreeg vorige maand nog een nieuw batterijtje dus kan er weer even tegen!
Welkom!
Welkom hier bij HF !
Welkom, Simon en nog veel plezier op ons forum.
Van hetzelfde, en wat belangrijker is: Een fatsoenlijk 2021 gewenst. En met fatsoenlijk bedoel ik vrijer, blijer en ongedwongener dan 2020.
Ik denk in absolute aantallen nog meer dan de “echte” horlogemerken ook, als ik de markt goed inschat. Wij vergeten op dit forum nogal eens dat wij niet representatief zijn voor 99% van de horloge-dragers in de wereld.