Hoi! Na al weer een paar jaartjes ‘lurken’ en de laatste tijd wat actiever hier nu de tijd genomen om me voor te stellen…
Ik ben Maarten en vader van een dochtertje en alweer 8 jaar getrouwd. Waarom dat laatste feit; ipv een ring heb ik een trouw horloge. Een tag heuer grand carrera. Een horloge waar ik al een tijdje toen een oog op had en vrouwlief wilde trouwen dus zag ik een kans
Daarvoor heb ik diverse horloges gehad maar mn 2 seikos heel wat jaartjes gedragen. De linker is me nu echt te klein en helaas doen ze het beide niet goed meer maar ben aan het rond kijken of ik het kan laten maken. Zeker de rechter zou ik wel weer om willen doen.
Afgelopen jaar veel gekeken naar Christopher Ward horloges. Recent een witte dial en sinds gisteren een iets ouder model in groen. Nu een beetje experimenteren met bandjes en weer sparen voor een volgende uitgave
Ik vind het een beetje raar om iemand die hier al 8 jaar lid is welkom te heten terwijl ikzelf hier pas een maand of 9 rondhang Leuke collectie heb je!