Eindelijk geslaagd!

… voor een bandje in dezelfde kleur.

Horloge had ik al maar vanmorgen twee gladlederen nato’s ontvangen. Eindelijk nu een bandje voor bij m’n schoenen! (al zijn m’n schoenen inmiddels bijna versleten, het is het idee dat telt!!!)

MOOOOOOOOOOOOOOOOI

en ook nog eens goed te combineren!

Geweldig!!! Let ik dus af en toe ook op…

en je riem?? Die moet nu natuurlijk ook matchen! :slight_smile:

Ziet er overigens netjes uit!

mmmwaaa, ik vind het niet zo mooi als ik eerlijk ben. Maar ja het is jou horloge. Dus heel veel plezier ermee.(tu)

Bidle Schreef:

Geweldig!!! Let ik dus af en toe ook op…

en je riem?? Die moet nu natuurlijk ook matchen!
:slight_smile:

Draag m’n overhemd meestal over m’n broek maar de riem maakt het ‘setje’ wel compleet ja. :wink:

De kleur vind ik wel mooi, maar die “lus” aan de bovenzijde vind ik helemaal niet netjes…

Ik zou nog es op zoek gaan naar een ander type band, maar wél in datzelfde “bruin”.

Ik dacht dat forumlid GJ ook een Speedmaster op bruine lederen band had.

Ik kan echt niet wennen aan lederen NATO’s, de lus wordt idd een beetje
erg behoorlijk dik.
Wel een mooie kleur(tu)

Grappig, heb aan m’n eigen Speedy nu ook eindelijk een matching bruin bandje. Moest ik wel eerst een mix van Aqua-seal en zwarte schoenpoets, op een pannensponsje, op loslaten. :~ Was aamvankelijk veel te lichtbruin. Bandje van een tientje incl. porto, geweldig!
Voeg nog wel een foto’tje toe t.z.t.

En het bandje op je foto - ik vind het zelf een beetje “too much”. Meer iets voor op een Graham of Panerai. But if you’re happy, who cares? :wink:

Hmmm, tja mijn smaak zou het niet zijn. Ik ben zelf niet zo’n nato fan, net als Louis vind ik zo’n lus niet mooi/prettig, maar is natuurlijk heel persoonlijk.

Mijn beste,

Ik moest even hartelijk lachen:D:D:D ,
waarop mijn vrouw roept, waarom ik zo moet lachen.
Haar het een en ander laten zien en haar reactie is: “ik zou als ik die jongen was maar nieuwe schoenen kopen, daar heeft hij meer aan”.

El penumbra, een kleurrijk bandje, geniet ervan!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Die lus is alleen te voorkomen met inkorten. Bandje is helemaal nieuw en dus nog erg stug, dat doet de ‘lus’ ook wat groter lijken.

Mooie combi, ziet er goed uit! (tu)

Hoi,

Mooi? Hmm, dat is een kwestie van smaak.
Persoonlijk vind ik de kleur van de band super bij de schoenen combineren, toch eigenlijk geen gezicht op deze prachtige arme Speedmaster :sunglasses:

Maar goed, het is niet mijn klok.

Veel draagplezier,

Groet,

Nico.

Leuke band. Wordt waarschijnlijk nog een mooier levende (diepere) kleur door het dragen. En natuurlijk het belangrijkste… (edited) wat een mooie klok X(

Dat vind ik toch wel het mooie van een Speedmaster, stalen band, zwart leer of zoals in dit geval bruin leer -> het staat allemaal mooi.

Wel zou ik voor een normale band zijn gegaan en niet een nato van leer. Maar wie betaalt, bepaalt :slight_smile:

Ach nee, niet erg geslaagd… koop eens metaalkleurige schoenen,

kun je een hele mooie band bij zoeken. :slight_smile:

Houthakker Schreef:

Ach nee, niet erg geslaagd… koop eens
metaalkleurige schoenen,

kun je een hele mooie band bij zoeken. :slight_smile:

Ik ben net zo blij als m’n harnas effe uit kan…:smiley:

(:d

louis Schreef:

Ik kan echt niet wennen aan lederen NATO’s, de lus
wordt idd een beetje
erg behoorlijk dik.
Wel een mooie kleur(tu)

+1 , ik vind ze meestal net even te dik … en ik vind het zonde als het horloge extra hoog op de pols komt te liggen door het bandje en helemaal als er plexi op zit.

Marc-B1 Schreef:

Ik dacht dat forumlid GJ ook een Speedmaster op
bruine lederen band had.

Correct :slight_smile:

Een bruine croc past helemaal bij de Speedy IMHO.
Die lus van de NATO is mij een doorn in het oog.
Smaken verschillen nu eenmaal…:wink: