Eindelijk gevonden

Sinds langere tijd een droomwens van me… een blauwe Tag Heuer Monaco voor een schappelijke prijs! Onderstaande foto’s zijn niet van mezelf maar van de aanbieder, ik heb hem net een uurtje geleden aangeschaft. Tweedehands, maar in zeer goede staat, met box en papers. Van een betrouwbare eBay-er, dus hopelijk over een weekje of zo een wristshot!!







Dat is wel een hele mooie Monaco uit de seventies, Snooker (tu)
met een perfecte leren band
en zo te zien NOS , en ook nog voor een schappelijke prijs ::o, gefeliciteerd er mee,
staat in de catalogus voor 2000,- euro +
Groet, André

Wouw! Dit is echt heel erg gaaf! Gefeliciteerd!

Sorry voor mijn overdreven reactie maar dit horloge maakt bij mij toch iedere keer dat ik het zie veel los. Wanneer je dan zo’n gaaf exemplaar voor een goede prijs kan laten opsturen; super.

Gerwin

Dat is wel een hele mooie Monaco uit de seventies,

Het betreft hier uiteraard wel de moderne replica-versie van Tag Heuer, maar dat moge duidelijk zijn. :slight_smile:

staat in de catalogus voor 2000,- euro +

Ik heb er een flink stuk minder voor betaald, zelfs als Hare Majesteit bij het inklaren nog haar deel op gaat eisen. :slight_smile:

Mooi blauw is niet lelijk … en dit is heel mooi blauw :smiley:

Gefeliciteerd, en sterkte met wachten, we zijn benieuwd naar dat wristshot.

Ruud

Ik vind het een prachtig horloge. Een vriend van mij heeft er een in het zwart, erg mooi!
Gefeliciteerd!

Hallo,

Mooi klokkie veel nostalgie ook…
Ik wacht zelf ook op mijn Tag verwacht hem eind april.

Groet Peter

ja ja blijft goed, die Steve McQueen… Jij zijn horloge, ik zijn jack: http://www.grandprixjackets.com/english/index.htm

gefeliciteerd!

Wow… ik ben normaal niet zo van de chronografen, maar deze is heel mooi, juist doordat de dial voor een chronograaf zo heerlijk rustig is… en in wat voor een superstaat, zeg!

Veel plezier ermee

Heel erg mooi, een all-time klassieker (tu)
ben heel erg benieuwd naar je wristshot (is nogal forse kast?)
Gefeliciteerd ermee!!

Soms is rond beter…Soms vierkant !! (tu)

Erg Mooi !! Een echte klassieker , veel plezier ermee.

zag deze klok vanmiddag in heathrow Airport mooi ding maar wel 1800 pond+, was toch wel wat prijzig, € 1500 moet toch ook te doen zijn

Genesis

Officiele prijs is 2800 euro. Maar dit valt meestal wel te bepraten.

Op http://neu.watch.de/cgi-bin/index.pl?lang=2 staat er eentje te koop voor 2180 euro, tweedehands maar nooit gedragen. En ik kan jullie zeggen dat ik er heel veel minder voor betaald heb. :slight_smile:

Mooi jack! En de prijs valt best mee… 't Is dat het mij absoluut niet zou staan, maar anders! :slight_smile:

Mooi ding Zeetan heeft echt mooie klokken.
Daar komt die vandaan toch?

jag Schreef:

Mooi ding Zeetan heeft echt mooie klokken.
Daar komt die vandaan toch?

Nope. Die vraagt er zo te zien US$ 1990,- voor, en dat heb ik bij lange na niet betaald.

Mick Schreef:

ja ja blijft goed, die Steve McQueen… Jij zijn
horloge, ik zijn jack:

gefeliciteerd!

Die jacks zijn geloof ik ook gewoon bij de winkel te halen. Vintage 55 zijn ze van geloof ik.

Je ziet er tegenwoordig steeds meer van, maar de kwaliteit verschilt nogal. Deze zijn van Dakota en erg mooi.

Yesssssss hij is vandaag gebracht door TPG, en in perfecte staat! En ook nog eens niet opgemerkt door de douane! I’m a happy chap!

Wristshot volgt, waarschijnlijk van 't weekend!