Vandaag was het zover; een aardige UPS meneer stond voor mijn deur met een pakje van Ace Jewelers met daarin een Omega Seamaster professional Planet Ocean in de grote 45.5mm maat.
Het had wat voeten in de aarde om het horloge te krijgen (overigens niets van doen met Ace). Ik had namelijk aanvankelijk (6 weken geleden) het horloge (in de oranje bezel variant) besteld bij Watchdeal.de, echter had dit bedrijf leveringsproblemen voor het specifieke model. Na veel beloftes (het horloge komt echt meneer, deze week weten we meer) was ik het zat en heb afgelopen maandag de order gecanceled.
Uiteraard meteen rondgebeld en uiteindelijk een zwarte bezel (oranje ook niet te krijgen) versie bij Ace in Amsterdam besteld (met dank aan Gnuk voor de korting tip :} ). En vandaag was het zover… kijk en geniet (tenminste ik wel )
Eej die had ik ook, inmiddels ingeruild voor een kleinere. Mooi setje met die speedmaster, die zou ik er toch ook graag een keer bij willen hebben. Gefeliciteerd!
Ingeruild voor de 42mm of voor een compleet ander horloge?
Ja die Speedy en de PO gaan vechten voor polstijd. Ik vind de Speedy nog steeds een prachtig uurwerk.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst Eric. Jammer dat de eerste order zo matig is verlopen, maar met deze variant met zwarte bezel ben je ook prima uit. Persoonlijk vind ik deze ook veel mooier dan met oranje bezel, hoewel die ook wel een enorm opvallende uitstraling heeft en daardoor ook leuke charmes.
Wristshot is erg mooi. Heb je geen moeite met je overhemd er overheen doen?