Eindelijk heb ik hem

Vandaag was het zover; een aardige UPS meneer stond voor mijn deur met een pakje van Ace Jewelers :slight_smile: met daarin een Omega Seamaster professional Planet Ocean in de grote 45.5mm maat.

Het had wat voeten in de aarde om het horloge te krijgen (overigens niets van doen met Ace). Ik had namelijk aanvankelijk (6 weken geleden) het horloge (in de oranje bezel variant) besteld bij Watchdeal.de, echter had dit bedrijf leveringsproblemen voor het specifieke model. Na veel beloftes (het horloge komt echt meneer, deze week weten we meer) was ik het zat en heb afgelopen maandag de order gecanceled.

Uiteraard meteen rondgebeld en uiteindelijk een zwarte bezel (oranje ook niet te krijgen) versie bij Ace in Amsterdam besteld (met dank aan Gnuk voor de korting tip :} ). En vandaag was het zover… kijk en geniet (tenminste ik wel :smiley: )

De Omega PO:

Achterkant:

Samen met mijn Speedy pro (die morgen voor een verdiend servicebeurtje weggaat) en de Strela:

En de onvermijdelijke “wrist shot”:

Cheers
Eric

Mooi hoor! Wat weegt-ie? Anderhalf pond? :smiley: :wink:

Prachtig. Mooie diep zwart en die wijzers. Erg mooi.

Mijn linkerarm is nu al meer getrained :D… mmm misschien twee horloges (links en rechts) :wink:

Hij is inderdaad een stuk zwaarder dan de Speedy… maar boy oh boy wat is dat ding degelijk gebouwd.

Cheers
Eric

Mooi man!!!

Geniet ervan.

Prachtig! Geniet ervan, maar dat zal wel lukken, dunkt mij :slight_smile:

superhorloge

Eej die had ik ook, inmiddels ingeruild voor een kleinere. Mooi setje met die speedmaster, die zou ik er toch ook graag een keer bij willen hebben. Gefeliciteerd!

Indd een heerlijk horloge!
Ben ook superblij met de mijne

Ik hoop dat je er net zoveel plezier mee hebt!!

Ffe een fototje van zen broertje;

Ik ben er ook superblij mee. Altijd leuk om z’n broer te zien :slight_smile:

cheers
Eric

Ingeruild voor de 42mm of voor een compleet ander horloge?
Ja die Speedy en de PO gaan vechten voor polstijd. Ik vind de Speedy nog steeds een prachtig uurwerk.

Cheers
Eric

Proficiat Eric, hele mooie aanwinst.

Groeten van mijn exen, z’n broer (45.5mm) op croco

en z’n broerje (42mm) op staal

Hi Louis,

Heel mooi op croco zeg :~ en de 42mm versie blijft ook mooi :slight_smile:

Cheers
Eric

Dat is pas post!!

Gefeliciteerd, vind hem mooier dan de oranje en de secondenwijzer is helemaal goed!

WAT IS IE MOOI!

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst Eric. Jammer dat de eerste order zo matig is verlopen, maar met deze variant met zwarte bezel ben je ook prima uit. Persoonlijk vind ik deze ook veel mooier dan met oranje bezel, hoewel die ook wel een enorm opvallende uitstraling heeft en daardoor ook leuke charmes.

Wristshot is erg mooi. Heb je geen moeite met je overhemd er overheen doen? :wink:

Veel draagplezier!

+1 is inderdaad mooier dan de oranje versie!

Gefeliciteerd met je stijlvolle aankoop!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Gefeliciteerd,de mooiste uit de planet serie vind ik!

Proficiat! Wat een vette klok!

Ik twijfel voor mezelf nog wat, de reduced vind ik wat klein, maar de full size weer wat groot… :S

marnix.moed Schreef:

Proficiat! Wat een vette klok!

Ik twijfel voor mezelf nog wat, de reduced vind ik
wat klein, maar de full size weer wat groot… :S

http://www.resize.it/

Proficiat!

Binnen 5 jaar prijs je jezelf gelukkig dat je een zwarte bezel hebt die nooit zal vervelen.

Je krijgt echt geen spijt van dit horloge, 't is een waanzinnige klok!