Eindelijk ik heb mijn OMEGA SPEEDY!

Nou eindelijk was het zaterdag de dag dat ik mijn eerste Omega Speedmaster Proff. ging aanschaffen. Tenminste als alles goed ging natuurlijk. Was wel een beetje zenuwachtig want het was mijn eerste serieuze horloge aankoop waarbij ook serieus geld bij kwam kijken. Om half 8 s’morgens in de auto gestapt en samen met een vriend op naar Hoofddorp toe. Lekker door kunnen rijden en mooi anderhalf uur gereden vanuit Eindhoven.Daar aangekomen werden we erg netjes ontvangen door de verkoper, we kregen een lekker kopje kopje koffie en tussen de koffie door kon ik verlekkerd het horloge uitgebreid bekijken. En alhoewel alles heel betrouwbaar leek had ik bijna zoiets van ik neem hem gewoon. Maar de verstandige ik waarschuwde op tijd en gaf mij het sein: controle bij Juwelier, wat ik eigenlijk ook had voorgenomen. Dus alsnog geheel volgens afspraak met de verkoper samen naar Juwelier Sparnaaij gereden in Aalsmeer. Van te voren gebeld natuurlijk of zo’n controle geen probleem was en dat was geheel geen probleem. Het horloge werd in ontvangst genomen en mee naar achter genomen voor een onderzoekje. En toen de juwelier terug kwam kreeg ik eindelijk het verlossend antwoord: alle nummers in orde i.c.m. het certificaat. Hij had de achterkant geopend en alle nummers stonden er netjes in en het uurwerk zag ik keurig netjes uit. En nadat we uitgebreid hadden gekeken of alle functies werkten hadden we dus een deal. Blij als een klein kind reden we door naar Bloemendaal alwaar ik met de grootste smile op mijn gezicht en een lekker glas pils voor mijn neus trots van mijn eerste speedy genoot!!! Mensen wat een ervaring!

P.s. bij de juwelier ook nog een leuk omega krantje meegenomen te gelegenheid van het 40th anniversary of the moon landing was een special edition (zie foto)

Leuk verslagje en schitterend horloge…kan me de spanning voorstellen bij de aanschaf van zo’n high-end horloge waar een aardig bedrag mee gemoeid is…ik hoop het zelf ooit nog eens mee te mogen maken. Geniet er van, veel draagplezier.

gr.
Gijs

Mijn beste,

Proficiat!!

Een prachtig verhaal welke getuigt van een meesterlijk horloge, dat de ware gevoelens bij de passionele drager op affectieve wijze doet verwoorden.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit magnefieke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooie Speedy, deze gaat nooit vervelen! topaanwinst

VrGr,

Vincent

Prachtig horloge met een indrukwekkend verleden.
Heel veel draagplezier.
Mvg,
Jack

Van harte! Ben enige tijd geleden ook gezwicht voor de Speedy en ik verzeker je… je blijft er van houden!

Perfecte keuze voor een eerste serieuze horloge-aankoop.

Heel veel draagplezier gewenst.

Mooie keus, gefeliciteerd :~(tu)

Tevens bedankt voor het verslag omtrent de wijze van aanschaf, goede lering voor een ieder die ooit nog eens zo’n caliber aan wenst te schaffen (tu)

idd erg mooi horloge, veel plezier ermee

Mooi verhaal over een nog mooier horloge, veel plezeir ermee!

Gefeliciteerd !!
Ik weet hoe je je voelt, exact een week geleden heb ik precies hetzelfde meegemaakt. Alleen is mijne wat ouder.
Super horloge. verstandige aanschaf van je. Met een Speedmaster kan je niet misgaan. Zeker niet met zo een fraaie en complete als dat jij daar hebt gekocht.
Veel plezier ervan !!

Bas

Leuk, weer een Speedybezitter!

Veel plezier met dit prachtige horloge!

Van harte gefeliciteerd met de aankoop van een tophorloge van een topmerk. De speedmaster heeft een prachtige historie en de horlogekenner herkent hem meteen. De bijzondere glans van het zachte maar o-zo-mooie plexiglas met in het midden een piepklein OMEGA-teken. De eenvoudige maar tot in het kleinste detail perfecte wijzerplaat…

Welkom bij de club!

Gefeliciteerd met je schitterende aankoop. Prachtig om je verslag te lezen. Weer eens wat anders dan mensen die hier met enige regelmaat aankopen van een paar duizend euro laten zien alsof het om een half gesneden bruin gaat. :slight_smile:

Veel plezier ermee!

leuk verslag (tu)

blij dat alles is goed gegaan, geniet van je mooie omega

Geweldige klassieker, geniet ervan!

Heel goed, van harte gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst! (tu)

Een droomhorloge,draag 'm in gezondheid.

Mvg,Radjoe

Hallo mensen bedankt voor alle leuke reacties geeft een goed gevoel om onder de freaks te zijn! Moest mezelf wel dwingen om hem af te doen voordat ik onder de douche ging hahahahha. Inderdaad verslavend!

Groeten Franklin

:~camarofrank Schreef:

Hallo mensen bedankt voor alle leuke reacties
geeft een goed gevoel om onder de freaks te zijn!
Moest mezelf wel dwingen om hem af te doen voordat
ik onder de douche ging hahahahha. Inderdaad
verslavend!

Groeten Franklin

Dan ga je toch sparen voor een Seamaster voor onder de douche…