Eindelijk in mijn bezit!

Hallo allemaal,ik heb zaterdag eindelijk mijn droomhorloge gekocht ,was zoals altijd eigenlijk niet de bedoeling maar ik kon deze aanbieding niet meer weerstaan
Wat was het geval ik loop met mijn vrouw naar de stad(niet mijn ding maar ja)om wat spulletjes te halen etc en op de terugweg zegt mijn vrouw zullen we even langs van de vlerk lopen(juwelier in Schiedam) die stopt dit jaar na 80 jaar een winkel te hebben gehad en alles met 25 en 50% korting de deur uit doet,ik denk waarom niet misschien hebben ze nog wel een leuk horloge liggen!
Afijn om een lang verhaal kort te maken hij had nog 3 Omega’s waarvan 2 prachtige Constellation en een schitterende Omega Speedmaster Broad Arrow 1957 uitvoering met een stalen band welke ik ook gekocht heb wat een prachtig horloge is dat toch met de blauwe wijzers en zijn mooie stalen band ben er erg blij mee

Groeten René

Ik ben ronduit jaloers. Kan er niet omheen. Die versie van de Broad Arrow is voor mij vooralsnog het mooiste horloge wat ik ken. Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!!!

Pracht horloge dat word echt genieten, straks dat blauw in het zonnetje, uitkijken in de auto je moet op de weg letten, maar mij valt het de laatste tijd op dat ik in de auto opvallend vaak kijk hoe laat het is :wink:

Maar je gaat me trouwens toch niet vertellen dat deze 50% goedkoper was ? WOW !

Wat een schitterende Omega is dat. Heb hem nog niet eerder gezien. Uitstekende keuze!

(tu) dat is inderdaad een hele mooie!

Cool! Zoiets moet ook mijn volgende aankoop worden, gefeliciteerd!

Complimenten met deze fraaie omega.

Prachtig!

Gefeliciteerd, mooie aanwinst.
We wachten vol smart op eigen foto’s :slight_smile:

Echt, dit is zo mooi horloge Pfff (tu)

Topper, van harte!

Zeer fraai! Draag 'm in gezondheid!

Menno

Fraai! Ik denk voor veel mensen een droomhorloge.

Heel erg mooi!! Gefeliciteerd hoor!

Mooie horloge. Vind de kleurencombinatie echt super.

Dikke klok (tu) van harte!

Nu de harenvreter eraf en een bruine band er aan? :wink:

gr. Roel

Schitterende klok, veel plezier ermee, maar dat zal vast lukken!

@Roel: dat is niet nodig, niet alleen zijn de banden van Omega erg mooi, ze zijn ook nog eens erg aardig voor je haren. Enne…we zijn niet allemaal verslaafd aan leren broekriemen als horlogebanden :wink:

gr.Joep

floris Schreef:

Pracht horloge dat word echt genieten, straks dat
blauw in het zonnetje, uitkijken in de auto je
moet op de weg letten, maar mij valt het de
laatste tijd op dat ik in de auto opvallend vaak
kijk hoe laat het is :wink:

Maar je gaat me trouwens toch niet vertellen dat
deze 50% goedkoper was ? WOW !

25% is ook leuk toch?:~

Gr René

Gewoonwegschitterendbijzondermooigaafhorloge.
Daar ga je enorm van genieten.