Eindelijk is het zover....!

Ik kan het eigenlijk nog steeds niet bevatten, maar mijn vrouw wil dan eindelijk eens een echt horloge!!!:tada::balloon:. Samen lang op internet gezocht naar een mooi exemplaar. Is voor vrouwen toch moeilijker dan voor mannen. Ze wil graag een horloge met maximale grote 35mm, een mooie rosé gouden finish, donkere wijzerplaat en een mooie moonfase vond ze wel grappig​:grin:. Max. €300. Een kanshebber is de Oriënt RA-KA0002Y
image
Vinkt alles af, geen idee waar deze te koop is. Hebben jullie nog andere suggesties??

Hoor het graag,
Mvg Stefan

7 likes

Hieronder een linkje dat ik heb gevonden.
Ken de site niet, dus je zal zelf even moeten kijken of het betrouwbaar is :slight_smile:

http://www.watches88.com/pd-orient-sun-moon-lady-quartz-ra-ka0002y.cfm

1 like

Ik zeg, stop met zoeken :wink:.
Leuk hoor. Probeer mijn vriendin ook zo ver te krijgen. :smile:

1 like

Een vintage 7a48 in het goud is te overwegen. Hij is ietsje groter maar hij draagt wel compact.

1 like

Wil ze wel een mechanisch horloge? Mijn vrouw staat op quartz, en de automaten die ik in het verleden voor haar heb gekocht bleken een miskoop; die bleven in de horlogekist liggen en in plaats daarvan droeg ze een Swatch met een vrolijk kleurtje :stuck_out_tongue:

Tot mijn verbazing heeft ze recent voor de gele Victorinox INOX gekozen. Mij is hij te massief (en te geel) maar zij vindt hem geweldig. En daar gaat het om.

1 like

Persoonlijk vind ik voor een vrouw een meistersinger neo erg mooi, klassiek model en bijzonder!
Heb overigens zelf als vrouw graag een 43 mm om de pols :slight_smile:

2 likes

Stoer! :innocent::innocent:

1 like

Eigenlijk wel hè, Oriënt is gewoon een tof horloge. Maar toch ff de vraag hier neergelegd, misschien dat we iets moois over het hoofd zien.

1 like

Ik vind het zelf mooi, maar vrouwlief wil liever een donkere wijzerplaat.

Het gaat haar echt om het uiterlijk, dus Quartz of mechanisch maakt niet uit

Ik vind het ook altijd wel geinig als een vrouw een niet al te klein horloge draagt. Mijn vrouw heeft echter smalle polsen en heeft een 41mm van mij geprobeerd, zonder succes

Zo gaat dat hier ook !:sunglasses:

1 like

Stelletje ijdele figuren!!