Eindelijk is tie binnen

Hallo Verzamelaars,

Mijn nieuwe aanwinst voor dit jaar en helemaal compleet met datum aankoop en doos.

Ziet er goed uit, gefeliciteerd en veel draag plezier gewenst!!!

mvg, Frans

Hey Squall,
proficiat met de aanwinst, sommigen vonden hem te duur… maar vindt er maar ééntje hé

Nu ik ben blij dat ik hem heb gekocht, kan deze dragen als ik uit ga of naar het
strand en tochtjes met mijn oude Zundapp, blijft mijn Breitling netjes en
heb ik toch een beetje een luxe horloge om…Verder is tie helemaal compleet
en ziet er netjes uit dus die € 400,00 is denk ik goed besteed.

williams Schreef:

Hey Squall,
proficiat met de aanwinst, sommigen vonden hem te
duur… maar vindt er maar ééntje hé

Mijn beste,

Wel bekome het u met deze begerenswaardige aankoop. Fantastisch!!
Deze TagHeuer mag zich verheugen op een lange vriendschap van ’Vrijheid in gebondenheid’.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Da’s een mooie! (tu) Mag ik vragen wat er voor uurwerk in zit? Want met TAG Heuer ben ik eigenlijk niet zo bekend.

Hallo paul,

Dit zijn quartz uurwerken en de meeste Tag Heuers zijn dat volgens mij.
Wilde naast mijn automaten en handopwinders ook een goeie quartz hebben…dus een horloge die blijft lopen en die ik gelijk om kan doen, zonder optijd te zetten of datum door draaien.

Gefeliciteerd met de aanwinst en veel kijk- en draagplezier(tu)

Tag Heuer is niet helemaal mijn ding maar deze vind ik uber cool!!!

Vette T Swiss made T wijzerplaat in combo met de Mercedes wijzer, helemaal top (tu) (tu)

Hoe draagt het horloge???

gr. Roel

Ik was op zoek naast mijn Breitling naar een wat luxere horloge, maar wel Quartz,
om te dragen op momenten dat ik wat minder voorzichtig hoef te doen. En ik werd toen verleid door een Tag duiker op markplaats, die is het niet geworden omdat
ik wat twijfelde aan de echtheid en kwaliteit. Toen kwam ik via een link op dit forum bij deze uitvoering. Hij draagt prima, ik ga nog wel kijken of ik een orginele ledere band met vlinder sluiting kan vinden zodat ik ook kan afwisselen.
Maar helaas blijft mijn Breitling toch wel het horloge…

Krabong Schreef:

Tag Heuer is niet helemaal mijn ding maar deze
vind ik uber cool!!!

Vette T Swiss made T wijzerplaat in combo met de
Mercedes wijzer, helemaal top (tu) (tu)

Hoe draagt het horloge???

gr. Roel