Eindelijk maar eens voorstellen

Goedemorgen allemaal,

Na lang te hebben meegelezen en zelfs al een aantal aankopen te hebben gedaan via dit forum leek het mij netjes om me (eindelijk) maar eens voor te stellen.

Mijn naam is Patrick en de horloge passie is een paar jaar geleden opgekomen. Ik ben door toeval aangestoken door een goede vriend van me, die me via zijn Tag Heuer Monaco wees op de wondere wereld van horloges.
Inmiddels moeten zitten ze al in een doos, en het einde is nog niet in zicht. Ik had al verschillende modemerk horloges voordat ik leerde wat ‘echte’ horloges zijn. Deze genieten eigenlijk evenredig veel draagtijd, met name omdat ik me een stuk minder druk maak over krassen en deuken ;-). De Breil en Guess zijn op het moment echter meer doos opvulling…

Mijn grail is vorige week bij de juwelier opgehaald; een Jaeger-LeCoultre Master Compressor Chronograph 2. Op de verlanglijst staan nog een Panerai Luminor, Brequet XX, Omega Speedmaster en nog een kleine waslijst.

Nu de spreekwoordelijke kogel door de kerk is qua introductie hoop ik wat actiever deel te nemen aan het forum. In het kader daarvan alvast voor de volledigheid een link naar alle foto’s (ook van de andere horloges):
http://s1288.beta.photobucket.com/user/CollectorNL/profile/

Groeten,

Patrick

P.s. De Nike+ Fuelband gespot? Geeft o.a. de tijd weer, maar ik draag het als extra gadget om mijn ‘fuel’ bij te houden.

De horlogebox:

JLC Master Compressor Chronograph 2:

Omega PO (op bruine Hirsch band):

Citizen Promaster:

Fraaie collectie! Echter, je link naar photobucket met alle klokjes, werkt niet.

Hey Patrick! Leuk om mn exen ook weer te zien :slight_smile:

Je weet wat ik gezegd heb over een JLC Master Compressor. Dus ja, ik ben jaloers :wink: Ik ben echter wel blij dat je een andere uitvoering hebt gekocht dan ik zou kopen, dat scheelt weer :smiley: Maar geen afgunst, veel plezier er mee, prachtige klok!

Tijd voor een watchwindertje als je zo door gaat ;)?

Van harte welkom, mooie JlC en Omega (tu)

Van harte welkom en mooie verzameling! Bij mij werkt de link ook niet.

Beste Patrick,
Welkom op dit forum van liefhebbers waar ik zelf ook sinds kort actief aan deelneem.
Je hebt werkelijk prachtige exemplaren in je collectie. De JLC en Omega zijn zeker wannahaves!
Er is nog ruimte in de box dus niet getreurd, het virus kan nog verder toeslaan.
Enjoy, Harold

Mijn beste,

Patrick, van harte welkom in die meesterlijke kring, der horlogepassionisten.
Een forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hartelijk dank allemaal! Ik heb nog een beetje ruzie met Photobucket af en toe… Poging twee voor de link:
http://s1288.beta.photobucket.com/user/CollectorNL/library/

Ik heb de foto’s uit de verkooptopics van Veekeren er ook bij gezet, dus de credits voor de onwijs mooie foto’s van de PO gaan naar hem :wink:

Veekeren Schreef:

Hey Patrick! Leuk om mn exen ook weer te zien :slight_smile:

Je weet wat ik gezegd heb over een JLC Master
Compressor. Dus ja, ik ben jaloers :wink: Ik ben
echter wel blij dat je een andere uitvoering hebt
gekocht dan ik zou kopen, dat scheelt weer :smiley: Maar
geen afgunst, veel plezier er mee, prachtige
klok!

Tijd voor een watchwindertje als je zo door gaat
;)?

Ik gok dat jij voor de Memovox zou gaan? Ik houd mijn ogen al open voor een watchwinder… en een speedmaster, als iemand die ooit zou verkopen :wink: Naja eerst maar eens aan de ‘funding’ werken. Het is een mooie hobby, maar tot nu toe wel de prijzigste :slight_smile:

Yes, de Memovox… prachtig. Al vind ik de Master Compressor Extreme W-Alarm ook wel echt super. Maar die prijzen he…

Veekeren Schreef:

Yes, de Memovox… prachtig. Al vind ik de Master
Compressor Extreme W-Alarm ook wel echt super.
Maar die prijzen he…

Haha dat was een goede gok dan! Ik kan me het wel voorstellen, is toch een stuk rustiger dan de Chronograph. Ik twijfelde om de Memovox bij William Wien te bestellen, maar toen ik de mogelijkheid voor een nieuwe had is het toch maar de Chronograph geworden. De kroon heeft me overgehaald :wink: Ik begin wel steeds meer een voorkeur te krijgen voor rustigere horloges… Dat moet dan maar gecompenseerd worden in een Panerai :smiley:

Ook daar zal ik jaloers op zijn :wink:

Welkom en er zitten wat leuke horloges tussen.

Welkom! De Planet Ocean en de JLC zijn super! :slight_smile:

Welkom.

Wat een schitterende verzameling, daar mag je trots op zijn. De JLC is prachtig. Natuulijk ook veel plezier met de andere klokken.

Mooie collectie. Geniet ervan. En het einde is helaas nooit in zicht :smiley:

Bedankt allemaal :slight_smile: Ik zie zo veel horloges die ik graag nog zou willen… Kost me zeer veel moeite om focus te houden ;). Voorlopig maar even plaatjes kijken!

Fraaie collectie hoor.(tu)