Eindelijk maar eens voorstellen!

Goedenavond,

Mijn naam is George, 39 jaar, uit Friesland en heb sinds een poosje al een account. Ben regelmatig op het forum aan het lezen (en leren) en heb hier ook al een aantal leuke aankopen gedaan, variërend van bandjes tot horloges.

Werkzaam, en hobbymatig bezig in de watersport. Begonnen met een Omega Seamaster PO 45,5 chronograaf, welke niet misstond op m’n 21 cm pols. Momenteel heb/draag ik naast een paar oudere horloges van pa en grootvaders, onder andere Squale 60 Atmos, Steinhart O1VR, Hamilton Jazzmaster DD, Rolex OP39 en heb ik net als een groot aantal anderen :slight_smile: een Tudor Date Day TT onderweg.

Ik vind het ook leuk om te proberen mijn vrouw wat te enthousiasmeren op dit vlak, zij draagt inmiddels een kleine oude Omega Seamaster, een TT Oris Big Crown PD en een Citizen Promaster.

Wens voor de toekomst is er nog een mooie duiker bij te kopen, iets in de sfeer van Seamaster, Planet Ocean, of richting Yachtmaster wellicht.
Ik zal proberen de komende tijd ook eens een (nautisch getint) fotootje te plaatsen.

Fijne avond!

George

29 likes

Welkom!

1 like

Dat is zo te lezen al aardig gelukt. Welkom op HF!

1 like

Welkom George!

1 like

Welkom George!:+1:

1 like

Van harte welkom George.

Veel leerzame leesstof toegewenst.

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom en veel leesplezier!

1 like

Mijn beste,

George, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom hier, George. :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Welkom :+1:t2:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom!

1 like

Welcome to the club

Ik voel een NA (Nieuwe Aanwinst) aankomen. Goede keuze hoor, welke plaat is het geworden?

welkom

1 like