Eindelijk mijn droomhorloge ! ;)

na lang wikken en wegen heb ik besloten om door te sparen voor iets duurs, maar ik wilde ook nu wat hebben, en het liefst piloten, maar wel zo dat het niet veel inbreuk zou maken op mn spaar tegoed,…het is deze geworden :



Gefeliciteerd! Leuk horloge voor (vast wel) een leuke prijs. Kwaliteit hoef je je in ieder geval ook geen zorgen over te maken, ook altijd mooi meegenomen. Bandje is alleen niet mijn smaak, maar bandjes zijn er om te wisselen zullen we maar zeggen!
Nu je je honger gestild hebt kun je weer even verder.

Coen

leuk klokkie.
veel plezier ermee.
gr oscar

Toch ff een impulsaankoop gedaan…
Is ook mooi, een Seiko hoort er gewoon bij ik ga er ook eentje kopen denk een duikertje.
Veel draagplezier.

Groet Peter

Hartelijk Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
ziet er goed uit man!!

Groetjes

Roger

Gefeliciteerd, mooi bandje zit er ook aan, btje groenig of zie ik dat verkeerd? Textiel dus dat zt wel goed. :wink:

Van harte en veel plezier ermee.

leuk klokje, (tu) veel plezier ermee

Een Seiko is altijd leuk :smiley:

Ik vind het jammer dat de maat van deze Seiko’s zo klein is, maar verder zijn ze helemaal toppie.

Veel plezier ermee.

Ruud

mooie aankoop,op naar de volgende

Mooie klok! Seiko blijft toch een leuk merk!

Ik vraag me wel eens af hoeveel modellen van de 5 er zijn… Dit is in ieder geval een hele aardige!
Wat houdt die 5 eigenlijk in weet iemand dat?

Die 5 betekent dat als je eenmaal aan Seiko begint, dat je dan minimaal 5 andere Seiko’s erbij wilt :D:D:D

Ruud

Ze hebben allemaal 5 zaken gemeenschappelijk ;
SEIKO 5 - the meaning of the "5"
A great marketer had the idea in the 70ies: to be a SEIKO 5, the watch has to have the following 5 (five) attributes (thus the name SEIKO 5): 1. Automatic, 2. Water resistant, 3. Shock resistant, 4. Date, 5. Day.

@anon61903405ev: LOL
@Leen: Aha!

Ik heb ook een “5”. Ongelooflijk dat ze het kunnen maken voor dat geld, draag hem regelmatig bij inspannende bezigheden (sport), zonder problemen.

Welke twee eigenschappen moet een citizen 7 dan extra hebben???

Proficiat, waar spaar je voor als ik vragen mag?

Een bandje en een opbergdoos :D:D:D

Ruud

Of dat 'ie er na een jaar mee stopt… Ik heb er nl. een (NOS) die er vrij snel mee ophield. :frowning:

En daar baal ik wel van, want ook al is dit horloge niet bijzonder, ik heb 'm destijds gekocht bij de geboorte van mijn eerste dochter en ook laten graveren aan de achterkant. Ik wist toen al helemaal niets van horloges en vond het gewoon leuk om een echte automaat te kopen… Dus mochten jullie tips hebben om 'm weer aan de praat te krijgen, dan hou ik mij aanbevolen.

Gelukkig doet mijn dochter Liv het stukken beter. :smiley: :smiley: :smiley:

Dat zijn dus de twee extra eigenschappen: Er mee stoppen en de gravering aan de achterzijde :slight_smile:
Gewoon naar een horlogemaker brengen lijkt mij, is meestal wel weer een de gang te krijgen.