Eindelijk... mijn nieuwe amphibia!

Eindelijk mag ik 'm dragen. Hij lag al maanden in huis verstopt tot mijn verjaardag en vrijdag was hét moment. Mijn Vostok Amphibia, mijn eerste automaat. Ik mocht 'm uitpakken!!! Heb het originele blikken prul bandje meteen vervangen voor een nato en vandaag heeft ie het zwembad ook al overleefd!!! Hij loopt prima en ik ben dik tevreden.

Hieronder de foto. Let niet op de kwaliteit, maar meer kreeg ik er met mijn Nokia niet uit ha ha ha…

Gr Wouter

Mooi horloge (tu), en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag :)-D.

Mvrgr, Andre

Van harte! Ook met de rosa beta granieten ondergrond :slight_smile: (hebben wij ook)

Van harte! En niet alleen met je verjaardag! ;):~

Gefeliciteerd Wouter, en veel plezier van de amphibia. Maar zal zeker lukken!

gr, HjR

Cjen dobre. Vodka

Mijn beste,

Proficiat Wouter met de aanwinst van deze bijzonder karaktervolle Vostok Amphibia!!
Dat de spanning te snijden was, dat geloof ik maar al te graag.

En dit tesamen met jou verjaardag,
dat moet wel een knalfeest zijn geweest.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hahaha :smiley:

Leuke klok, gefeliciteerd.

Dat zijn klasse klokjes, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)… en met de verjaardag natuurlijk!

Mooi, stoere look! (tu)

Proficiat!

Helaas, mij Amphibia moet naar de dokter:S. 't Was mij al opgevallen dat de secondewijzer een beetje haperde, maar nu blijft hij echt elke 8 seconden steken. Ook blijf 't uurwerk hierdoor wel eens stilstaat.
Heb 'm vandaag weer terug gestuurd naar wereldhorloges.nl, kan ik meteen hun after sales eens testen:D
Ik hou jullie op de hoogte

Van harte!

Mooi horloge hoor, gefeliciteerd en veel plezier ervan :wink:

Dat is wel heel sneu, zolang heb je dit horloge nog niet. :S
Hou je ons op de hoogte hoe dit afgehandeld word?

Mrgr, Andre

Baal er zelf ook van. Had toch hoge verwachtingen bij t uurwerk. Maar ik hou jullie op de hoogte. Heb trouwens ook mij 2de komandirskie binnen en die doet t gelukkig wel goed (tu). Daar zal ik binnenkort ook ff een paar foto’s van posten.
gevalletje te veel te doen en te weinig tijd