Dit jaar zou ik 50 worden dus ik had bedacht mezelf maar eens een mooi kado te geven
Ik vond de Oris Aquis altijd al een prachtig horloge alleen een beetje prijzig voor mij
Maar ach,je word maar 1x 50 dus ik voorzichtig en vroeg genoeg op zoek naar een Gradient Blue
En wat gebeurt er heel snel: @willemC had er 1 te koop staan. Was wel erg ver voor mijn verjaardag maar ach,beter te vroeg dan te laat. Dus een afspraak gemaakt met hem en opgehaald. (Wat een aardige vent trouwens) Maarja,hij was op rubber en alhoewel ik dat ook mooi vind wilde ik toch ook graag een stalen band erbij hebben en wat verschijnt er heel snel op het blauwe gedeelte? Een prachtige stalen band van @royke74. Was net op vakantie maar hem snel een mail gestuurd (prettige mailwisseling gehad) en die band gereserveerd
Terug van vakantie gelijk geld over gemaakt en de volgende dag was hij al binnen. Gelijk op maat gemaakt (wat een gepriegel) en toen alles in de kluis gelegd en kon het lange wachten beginnen😫
Maar NU is het EINDELIJK zo ver,vandaag 50 geworden dus nu mag hij eindelijk op de pols😀
Zo blij mee😍
Gelijk wat crappy foto’s gemaakt😬
Hahaha. Ik zag het te laat😀 en kan het niet meer veranderen😬
Het zijn tophorloges👍 en proficiat🎂
Mooi hoor, veel plezier ermee.
En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Geen gigantische Abraham in de voortuin hoop ik?
Gelukkige verjaardag , en wat een mooi cadeau
!!!
Veel kijk en draagplezier met je nieuw horloge!
Super mooi En petje af dat je dus echt gewacht hebt tot je verjaardag
Geniet ervan
Geweldig horloge (heb hem zelf ook )!
Zet voortaan wel even de bezel recht bij foto’s .
Normaal gesproken kun je het eerste uur je post nog veranderen.
Gefeliciteerd met je verjaardag en je prachtige (cadeau😀)Oris. Veel plezier er mee!
Van harte met de verjaardag en deze aanwinst natuurlijk!!!
geniet er van!
Nope, gelukkig niet.. Had ook al van te voren gezegd dat daar het mes in zou gaan als dat er zou staan:smirk:
Gelukt😀
Proficiat met je 50ste! Je hebt jezelf alleszins een waardige aanwinst cadeau gedaan Geniet ervan!
Prachtig! En van harte!
Super! Van harte
Mooi verjaardagscadeau, gefeliciteerd.
Van harte gefeliciteerd! Top cadeau voor je verjaardag. Draag m zelf nu ook paar weken. Heerlijk!!! Moet alleen nog een keer een rubberen band scoren.
Van harte proficiat! En wat een fraai horloge. Geniet van beide feiten.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en het horloge! Erg mooi!