Het heeft even geduurd, maar hij is binnen, mijn Steinhart Nav B Chrono II!!
Ik heb er een glazenachterkant op laten zetten en Gunter heeft voor mij een speciale Steinhart Rotor erop gezet. Erg gaaf - zullen jullie wel zien op de foto.
Ik ben zeer content… Andere foto’s volgen asap - en scherper dan dit krijg ik em niet met mijn blackberry.
Ja, nu even paar uurtjes van kunnen genieten! Erg gaaf ding…robust, mooi afgewerkt, blue dials die erg gaaf zijn. Kan niet anders zeggen chapeau chapeau steinhart. Top and value for money!
erg fijn wakker worden iig! rikketik zit nu weer vrolijk aan de pols…
wat een ding! Gisteren geen tijd gehad voor scherpe foto’s. Die komen dit weekend!
Kijken of ik enkele mooie macro’s kan maken!!!
Welkom bij “the family”(tu) heerlijk die Steinharts, mijn Flieger bevalt mij ook sinds 7 weken uitstekend en mogelijk dat er dit jaar weer een Steinhart bij gaat komen,waarschijnlijk…
Ik vind dit model ook schitterend. In iedergeval super veel plezier met de Steinhart. Ik ben alweer aan het sparen…
Voor de nieuwsgierigen alvast een gejatte foto maar geeft een indruk van de achterkant - is namelijk het zelfde als die van de Vintage chrono…Gunter heeft die Rotor er speciaal op gedaan! very nice…