Eindelijk mijn zoon aan een horloge!

Voor het geld hoef je het niet te laten, denk dat je aangenaam verrast zult zijn.

Ik had al even geGoogleld. Ik heb ooit een slechte ervaring vanuit China. Waar heb jij hem gekocht? Mag ook via PB.

1 like

De vraag was niet aan mij, maar ik heb hem op ebay gekocht:
Rodina op ebay

Lijkt er overigens op dat ik een net iets andere versie heb als EricPP.
Er staat ook iets over bij deze ebay aanbieding.

1 like

Leuk Eric. Toch wel een aparte keuze die je niet zou verwachten bij een 18 jarige. Maar ja, misschien zijn wij wat ál te diver gefixeerd.
Mijn dochter, bijna 19, heeft een Michael Kors…

1 like

Haha leuk man!
Pas je een beetje op hem? Bedoeling van zijn studiefinanciering is de studie he, als je hem nu al deze weg laat bewandelen is hij voor je het weet zonder diploma maar met een Hublot van school. :slight_smile:

1 like

Je eigen kind verslaafd maken, Da’s netjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Erg leuke post. Dit soort momenten, daar heb je kinderen voor (en om zelf stiekem weer met LEGO te kunnen spelen).

€80?! Bizar…

1 like

Ik ben ook benieuwd. Mag ook per pb.

@ericpp, proficiat met de goeie smaak v je zoon :wink:
Misschien dat de Stowa Antea nog n alternatief kan zijn. Ik bedoel, gaat t m echt om t merk, uurwerk, etc. Of meer om de stijl. Dan is ie waarschijnlijk met de Rodina klaar, maar toch heh…

1 like

Ziet er goed uit die Rodina! :+1:

Hoop dat ie ervan geniet!

Groeten,

Noel.

1 like

He Wing, het gaat het niet om de naam (nog niet…) maar om het design. Zo heeft ie ook gekeken naar Daniel Wellington en dergelijke.

PB komt er aan.

Ha Jilles, laat ie dat nu zijn ultieme horloge vinden. Hublot en dan in het zwart…

Ach, hij is nog jong en onwetend :wink:

Heel heel mooi horloge die Rodina! Jammer dat die 38.5mm is, anders had ik hem ook gelijk gekocht…
Is die Rodina er in 42mm? Dan bestel ik hem vandaag nog :slight_smile:
Heel veel plezier ermee voor je zoon! :wink:

Gr Max

1 like

Mooi hoor, om je hobby zo met je zoon te kunnen delen. Vraagje: mag hij op zijn opleiding wel een horloge dragen? Kan me voorstellen dat dit voor een kok niet is toegestaan.

1 like

Dan vind ik n Rodina n goeie keuze. Ik weet niet of en wat voor wis hij wordt, maar als ie geen flipperaar wordt, is t zonde als n nomos in de kast blijft liggen.

Imho n mooie manier om uit te zoeken of de tangente echt zn ding is en er dan later voor te gaan. Met z’n afstuderen ofzo?

2 likes

Herkenbaar probleem.
Bij de geboorte van mijn zonen heb ik wat wijn gekocht uit hun geboorte jaar.
Blijken die jongens 25 jaar later totaal geen belangstelling voor wijn te hebben :cold_sweat:
Wij drinken het zelf wel weg ! :smile:

2 likes

Heel raar. Ik heb letterlijk net nog lopen speuren op ebay, kwam op een of andere manier bij deze terecht, en ben daar blijven hangen, heb wat geklikt, model gegoogled, in watch list geplaatst en iets anders gaan doen.

Nu open ik HF, en kom ik dit tegen. Hé???

Maargoed! Mooie klok dus, en ‘horlogefreak’ zijn heeft niks met leeftijd te maken als je 't mij vraagt, ik ben een redelijk lopend voorbeeld. Ben benieuwd naar je bevindingen, want misschien gaat deze er hier ook wel komen, inderdaad i.p.v. een nomos. Raar.

1 like

Misschien probeert HF je wat te vertellen…

1 like

Ja, ik vraag me dan af of dit echt toeval is of dat er dan toch weer koekjes aanwezig zijn - ook hier, zucht -