Eindelijk 'n kickstarter die wel de moeite is?

Poeh, ik vind het echt wel een serieus mooi horloge hoor.
Verleidelijk.

Ziet er leuk uit, maar om dat ding dan weer door de vertaalmachine te halen omdat die Franstaligen weer te beroerd zijn internationaal (dus Engels) te gaan, haak ik gelijk af. En de prijs die ik hier verder lees maakt het dan helemaal af.

Wat een lelijk logo…

Onderaan staat de gehele uitleg toch ook in het Engels?

De Franstaligen te beroerd?

Er staat toch echt dat er ook een versie beschikbaar is in het Engels. Maar als je dan te beroerd bent om naar beneden te scrollen… :wink:

Woops, @alvahe was me voor.

1 like

Heel gaaf!!

doet me een beetje in de verte denken aan een vdb.

Leuke klok, maar voor dat geld is veel leuks te krijgen. En als notoire flipperaar ben ik bij deze bang dat je er flink op afschrijft…

ziet er leuk uit maar voordat bedrag koop ik liever een echt Swiss merk horloge. Keuze genoeg

Excuses dan, die heb ik gemist en ja, dan heb ik geen zin meer om helemaal naar beneden te scrollen. :wink:

Ik herken een beetje Nautilus style in de kast. idd wel gaaf, maar sluit me bij eerdere HF’ers aan: flink aan de prijs voor een dergelijk project, blijft toch een horloge zonder ‘credits’ …

Zelf voor mijn verjaardag van mijn vaste partner een Marloe Cherwell gekregen. deze ook opgeduikeld via Kickstarter, maar wel voor een veel prettiger prijsje!

1 like

Heb je ook nog andere partners…:joy:grapje he!

1 like

Ik vind em wel fraai

Mooi horloge, iets te prijzig wel ja. En toch altijd tricky die kickstarter dingen.

Ik zie een mengelmoes van Heuer, Patek, Rolex…