Welkom en wat een mooie binnenkomer. Nog gefeliciteerd met je 30 jarig huwelijk ook.
30 jaar wachten… Dan moeten die 2 jaar en 2,5 maanden voor mij ook te doen zijn.
Welkom en wat een mooie binnenkomer. Nog gefeliciteerd met je 30 jarig huwelijk ook.
30 jaar wachten… Dan moeten die 2 jaar en 2,5 maanden voor mij ook te doen zijn.
In principe vind ik dat een wijzerplaat rond moet zijn, maar voor een reverso maak ik een uitzondering 
Prachtige aanwinst en een mooie gelegenheid om een eind aan het lange wachten te maken.
Op naar de volgende 30 jaar huwelijk en de daarbij behorende aanwinst 
bjoetiefoel heel mooi
Prachtig zeg… Als de afgelopen 30 jaar van je huwlijk net zo mooi waren
als dat je horloge is, kan ik je er van harte mee feliciteren! Petje af. (tu)
Zo’n foto voor zo’n mooi horloge… Probeer nog eens een paar mooie shots te maken, dat is het meer dan waard.
Allez allez dat is een erg mooie JLC reverso!
Van harte gefeliciteerd met je mooie aankoop.
En uiteraard beide gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Welkom hier en veel plezier, en ook nog gefeliciteerd.
Maar een Longines(verloren) (auw) hopelijk maakt de nieuwe aanwinst dat een beetje goed.
Beste vrienden,
Hartelijk bedankt om de vele felicitaties en de reacties.
Als beginneling hier op het forum werd het mij heel vlug duidelijk gesteld dat er hier ook harde bewijzen (foto’s) nodig waren. Terecht vond ik. Geen blabla bla.
Nu de rest van mijn aankoop verhaal:
Na enkele bezoeken aan officieële dealers van JLC (Gent en Antwerpen) om wat prijsvergelijkingen te doen. Men hanteert dezelfde basisprijzen maar na lang marchanderen of eventueel contante betaling scheelde het slechts -10 en -2%. Ik vond ook een uurwerkmaker in het Antwerpse die tot 17.50% kon geven op de officiële verkoopprijs. Dat was dus al iets beter hé.
Maar deze zomer was ik in “Andorra” hoofdstad “la Vella” bij Cellini. Prachtige shop $$$$. www.celliniandorra.ad
Hier zijn de kortingen inderdaad taxfree en aan -22.50%. Verkocht!!!
Mocht ik cash geld meegehad hebben was er nog 2% af.
Allen daarheen dus voor de duurdere uurwerken.
Het loont echt de moeite.
Het gaat jullie goed,
W