Eindelijk...na 30jaar

Hoi, ik ben hier nieuw…uit Gent, België en na wat gesurf kwam ik op dit forum terecht.
Dag allemaal,
EINDELIJK, na dertig jaar verlangen, sparen of watertanden voor de juwelier ben ik de fiere eigenaar geworden van een Grande Reverso 976, pink gold, Jaeger-Le Coultre.
Ter gelegenheid van mijn 30j huwelijk heb ik dit aan mijzelf geschonken (met toestemming van mijn partner).
Bij mijn eerste kennismaking met dit model zei ik…ooit ga ik mij dat eens kopen en voila. Het was liefde op het eerste gezicht maar dertig jaar wachten was lang. Daarom ga ik hem des te meer koesteren.
Mijn collectie gaat van Swatch, Rodania, Longines(verloren), Pontiac.

Ah ja heeft hier iemand ervaring met Astboerg? Betrouwbaar? en dit voor een tourbillon?

Het gaat jullie goed,
Van harte,
W

Astboerg is een plakmerk (gebruik zoekfunctie), betreft dus Chinees fabrikaat met een bedachte Duits-klinkende merknaam en (grotendeels) gefingeerde historie.

Welkom hier. Erg benieuwd naar een mooie foto van je JLC!

Welkom!

Veel mooier dan dat (een Reverso) is er in mijn ogen niet!

Van harte en ben benieuwd naar de foto’s!

Welkom en gefeliciteerd met je aankoop!

:wink:

Welkom, enne een foto zegt meer als duizend woorden :wink:

cheers
Eric

foto’sX(

Van harte welkom! Ik ben erg benieuwd naar de foto’s!

Welkom stadsgenoot .
Ik heb de vage indruk dat men je iets wil duidelijk maken …

Yo , Manu .

Een poging om de foto’s te plaatsen! Ze zijn messchien niet geheel scherp maar jullie hebben alvast een idee.

Dat is wel een hele mooie (tu)

Dat is wel heeeeeel lang wachten.
Maar het resultaat is er dan ook naar.(tu)
Proficiat.

Groet,
Flip.

Welkom (tu)

Dit is wel een hele fraaie binnenkomer. JLC maakt toch altijd weer erg mooie dingen.

Groeten,

Martin

Welkom hier,en gefeliciteerd met dit super mooi horloge(tu)

GR harb

Welkom en wat een bijzonder horloge.

En natuurlijk fantastisch dat na 30 jaar je grote wens in vervulling mag gaan.

Van harte gefeliciteerd Met het 30 jarige huwelijk, en natuurlijk ook met uw prachtige aanwinst! Geniet er van!

Gefeliciteerd en van harte proficiat met je prachtige aanwinst!

Wat een stijlvolle klok is dat zeg! Vind het een klok voor iemand die wat meer ‘op leeftijd’ is. Dat sluit niet uit dat ik em erg mooi vind. Zou voor 't geld alleen nu iets kiezen wat meer bij me past (Daytona Everose of Nautilus Jumbo).

Maar wie weet… als ik straks ook 30 jaar getrouwd ben :wink:

Nogmaal, proficiat en geniet ervan!

prachtig(tu) maar 30 jaar wachten:S ik zou het nog geen dag volhouden, vreet nu mijn nagels al op als ik een pakje verwacht;)

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Geweldig om na 30 jaar deze bij een dergelijke feestelijke gelegenheid om de pols te hebben!!!