Eindelijk NA: Longines Avigation Big Eye

Mooie aanwinst! 1 keer zien liggen op de luchthaven van Brussel, mooi stuk!
Moet je in persoon beoordelen om 'm naar waarde te schatten :slight_smile: Geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten met deze fraaie aanwinst!!
Ziet er oogstrelend ui!!
Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi horloge. Kun je naar elke gelegenheid dragen. Veel draagplezier!

Ik begrijp hem niet. Maar heb hem gekocht omdat ik hem mooi vind en niet als investeringsstuk. Dan kocht ik gewoon een rolex staal sport horloge. Had wel gevraagd maar die had hij niet. Athans niet voor mij, vermoed ik😉

1 like

Ik vermoed hier een stukje spraakverwarring; volgens mij bedoelt @illewoare hier dat je hem in het echt moet bekijken om hem goed te kunnen beoordelen, en gaat het hier niet over geldelijke waarde. :wink:

4 likes

Ziet er erg mooi uit. Gefeliciteerd geniet er van.

1 like

:+1:

2 likes

Dat dus :blush: ik vind deze op foto’s wat flets ogen maar in het echt zie je wat voor een topper het is. Excuses voor de verwarring :wink:

3 likes

Dat is best een cool model van Longines. Beetje groot inderdaad, maar lug to lug even opgezocht: 48.77 en dat is nog wel te doen. Als je een ‘big eye’ wilt maken met de onderlinge subdial-afstanden van de 7750 kom je op een wat grotere maat uit. Ook de grote pushers maken dat hij er weer wat kleiner uitziet.
Goede keuzes van Longines: no date, groene lume (en niet faux vintage). En een column wheel ook nog.

1 like

Wow heel mooi. Felicitaties!

1 like

Proficiat! Mooi horloge en inderdaad redelijk zeldzaam! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Vandaag toevallig ook even om gehad, echt mooi!

1 like

Wat gaaf zeg… gefeliciteerd!

1 like
3 likes

Prachtige aankoop. Proficiat, maar idd dit hieronder :point_down:

1 like

Serieus gaaf horloge, dus gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!! Een van de betere Longines horloges van de laatste tijd :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Toevallig vrijdag geprobeerd op het vliegveld van Zurich. Echt een tof horloge. Een mooie lug to lug voor mijn 17cm pols. Wel wat dik.

4 likes

Ik heb 17,5 cm pols. Met de dikte kan ik wel leven. Had liefst een zichtbodem gehad om het uurwerk te zien. Maar ja.

1 like

Gefeliciteerd met dit mooi horloge.

1 like

Hele fraaie en niet alledaagse Longines, veel draagplezier gewenst!

1 like