Eindelijk NA: Longines Avigation Big Eye

Eindelijk is het zover.
Lang over getwijfeld. Deze Longines of Breguet Type XX, maar dan nog even doorsparen. Er was zoveel over geschreven en hij heeft ook een prestigieuze prijs gewonnen in 2018. Maar kon hem nergens zien. Geen een dealer had hem gezien of zelfs gehoord. Was voor werk in buitenland en had even tijd voor mezelf. Kwam een juwelier tegen en zag hem zomaar in de etalage staan.
Naar binnen gegaan en uur later stond ik zonder lege handen buiten. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Je kent het gevoel wel. Was totaal overrompeld door dit horloge. De type xx heb ik eerder in mijn handen gehad en vond hem prachtig maar niet het gevoel van “dat is hem”.
Bij deze Longines sprak me meer aan. Moeilijk te verwoorden. Je moet hem gezien hebben en om je pols hebben.

Genoeg gepraat. Nu de foto’s

94 likes

Tof! Enjoy.

1 like

Heel gaaf! :ok_hand: Van harte met deze beauty. :+1:

1 like

Prachtig horloge! In 38 of 39mm was ik kandidaat geweest.

2 likes

Heel mooi! Ik wens je er heel veel (draag)plezier van! :smile: :+1:

1 like

Dit is een schitterende Longines!

1 like

Erg mooi!

1 like

Mooi! Gefeliciteerd en lekker genieten :slight_smile:

1 like

Weet niet of ik zou kunnen wennen aan de asymmetrie door de grote subdial, maar verder een heel mooi horloge. Veel plezier met de aanwinst. :+1:

1 like

Een van de mooiste chrono’s imho. Gefeliciteerd!

1 like

Ja, dat was ook mijn grote zorg. Daarom wil ik hem eerst zien en op de pols hebben. Ik had hem wel bijna 40 minuten om mijn pols voordat ik eindelijk de trekker heb over gehaald :joy::joy:

En ik vind hem wel handig. Leest veel makkelijker de minuten af. Dit is de eerste chronograaf die ik prettig vind in gebruik.

3 likes

Dat is inderdaad een voordeel; zonder leesbril kan ik geen chronograaf meer aflezen. :sweat_smile:

1 like

Dan begrijpen we elkaar :joy::joy::rofl::joy:

1 like

Goedgekeurd :+1: Veel plezier ermee :smiley:

1 like

Mooi, zit die standaard op deze band?

1 like

Gefeliciteerd met deze beauty!

1 like

Lekker hoor. Een man met smaak! :wink:

1 like

Cool horloge inderdaad, mooie aankoop!

1 like

Alleen de eerste foto is de standaard band. Ik vond de donkere mooier en geen fan van suede-achtig

Zo is dat. Geweldig horloge!

1 like