Eindelijk ook een G-Shock

Eindelijk een beslissing kunnen nemen en het is de Casio G-shock AWG M100A 1AER geworden en besteld bij Amazon.de.

En vandaag is hij binnen gekomen.:slight_smile:
De maat is voor mijn niet al te grote pols ideaal.
Mooie donker blauwe kleur van de bezel.
Hij komt in het echt nog veel mooier over als op de foto.

Hierbij een aantal foto’s van het net, eigen foto’s volgen nog:

Welcome to the Club! Iedere horloge gek moet minimaal één G-shock hebben. (tu)

Een paar zelf gemaakte foto’s:



Hoi Dreski,

Ik noem mijzelf absoluut gek. Mijn omgeving doet dat overigens ook. Met, als ik geluk heb, het voorvoegsel ‘horloge-’ erbij…

Maar met een G-schok zou ik niet dood gevonden willen worden :wink:

Dick

Dick V Schreef:

Hoi Dreski,

Ik noem mijzelf absoluut gek. Mijn omgeving doet
dat overigens ook. Met, als ik geluk heb, het
voorvoegsel ‘horloge-’ erbij…

Maar met een G-schok zou ik niet dood gevonden
willen worden :wink:

Dick

Dan ben je inderdaad gek. :stuck_out_tongue:

Ik heb dezelfde en ben er erg content mee! Vergeet niet de handleiding te lezen, dat ding heeft zóveel functies!

Daar kwam ik al achter, ik wist dat het veel functies waren maar dat de handleiding zo dik was ::o

(:smiley: Ik doe niet mee!

Ik heb dit model met de normale LCD display’s, mooi stukje techniek. Ik zou willen dat ze op mijn model deze witte wijzers hadden geplaatst, op mijn model is de kleine wijzer rood en dat is net wat minder contrast.
Nog een tip, geeft het horloge gelijk een zonnebad van een dag of zo. Niet in de hete zon maar achter een raam of zo. Dan zul je zien dat de laad indicator naar HIGH gaat.

Bedankt voor de tip, ik draag hem ook al de hele dag in de zon en hij stond al vrij snel op High.
In het echt is de kleur blauw donkerder en daardoor vallen de witte wijzers mooi op. Vind het een stijlvol klokje, ben er heel tevreden mee.

Gefeliciteerd ermee. Mooie kleur.

Top! Mooie G-Shock met die blauwe rand. En wat ik ook mooi vind is dat je geen secondewijzer hebt. Dat kijkt rustig en duidelijk. En mocht je toch de seconden nodig hebben, zijn ze digitaal afleesbaar.

Heb deze ook !

Wat betreft de functies, ik denk dat ik de helft nog niet weet;)

Ik gebruik hem om mijn andere horloges mee op tijd te zetten.
Vindt het zelf wel wat hebben dat je altijd de exact juist tijd om de pols hebt.

Groet,

Chris

proficiat! hoewel ik waarsch voor full black zou zijn gegaan, lijkt de blauwe gloed me ook erg mooi.

Zijn leuk:

Zat ik ook over te twijfelen, heb toch (mede op advies van mijn vriendin :), zij vond de blauwe mooier) voor de blauwe gekozen.
De gloed valt reuze mee, de klok is best ingetogen.

Zenith* Schreef:

Zat ik ook over te twijfelen, heb toch (mede op
advies van mijn vriendin :), zij vond de blauwe
mooier) voor de blauwe gekozen.
De gloed valt reuze mee, de klok is best
ingetogen.

kan ik me goed voorstellen. die subtiele gloed geeft em iets aparts zonder dat t opzichtig of storend is.

Mooie kleurencombi, veel plezier ermee!