Eindelijk op zoek naar een dameshorloge

Kijk ook eens bij Balmain hebben ook mooie dames horloges
Balmainwatches.com

1 like

Klopt; aanbod is beperkt :grimacing:

1 like

Als aanbieding binnen budget

https://brunott.nl/products/oris-01-561-7783-4068-07-5-19-18-rectangular?variant=42766270759129&currency=EUR&utm_medium=organic&utm_campaign=All%20Products%20NL&utm_content=Rectangular&utm_source=shopping_organic&utm_source=google&utm_medium=paid&utm_campaign=20338403468&utm_content=&utm_term=&gadid=&gad=1&gclid=CjwKCAjw38SoBhB6EiwA8EQVLv0QJ6Pcho9zUiNwEKIT87Yr13WQcVO1Ozpn6Hg2GU1c7up8S5YbkBoCUUYQAvD_BwE

Edit: oops zwarte of witte plaat

2 likes

Mijn ervaringen bij mijn vrouw zijn dat ze mechanisch leuk vindt, maar dat ze vervolgesn eigenlijk vooral een accuraat horloge wil. Quartz dus.

2 likes

Ik heb ook een FC, prima horloges. Wel wat korting bedingen, list zijn ze wel prijzig. Leuk model deze, zelfs voor heren.

1 like

Wow, die is mooi!

2 likes

Mijn ervaring is, met meerdere dames:

Nooit een automaat of handopwinder.

Altijd quartz, met batterij dus, liefst eentje die lang meegaat.
Verder: bij voorkeur een bijna onverwoestbaar horloge, denk aan
high-tech ceramic van RADO.

O ja, wél graag een aantal diamantjes er in of er op; " diamonds are a girls best friend" , je weet wel.

1 like

Nieuw. En, als tweedehands, in absolute nieuwstaat.
Ehhhh nee , klopt niet. Alleen nieuw.

Wellicht iets van Lip.
De Churchill T18 or C18.
Kost de wereld niet en als deze bevalt kan ze altijd overwegen een Longines Dolce Vita of Oris Rectengular aan te schaffen.

3 likes

Mijn vrouw heeft 3 Seiko 5jes ( auto’s dus ) en laatst heeft ze zich een Timex Quartz aangeschaft… iets met paars en steentjes…:smirk:

Echt niet, smaken verschillen. Mijn vrouw houdt van simpel, strak en goud maar absoluut geen steentjes.

Michel Herbelin heeft een uitgebreid aanbod aan rechthoekige dameshorloges.

2 likes

Ja dat klopt, maar dat is ook gewoon een Cartier. Het is even zoeken naar een goede voor de juiste prijs, maar zeker wel te doen.

1 like

Is dit wat? Zwart leren bandje is er zo aangezet. Staat er op voor een tientje onder budget.

https://www.vinted.nl/items/3504912450-longines-evidenza?referrer=catalog

1 like

Online te koop rond de 900-ish toen ik voor het laatst keek. Goede keuze!

Een 36mm Oris Big Crown Pointer date of een leuke Nomos doet het ook altijd goed :slight_smile:

1 like

Terecht. De Dolce Vita is leuk.

Daar twijfelt ze helemaal niet over, die moet gewoon wit zijn.

Yup. Ook super cool.

Nadeel aan de Seiko Tank vind ik dat ze te veel in de Tank hommage hoek zitten. Waarbij, mijn vrouw heeft zo’n ding naast een gewone Cartier Tank, en ze blijft ook net zo idolaat van haar Seiko. Het zit dus meer in mijn hoofd.

Or did you mean Heuer? :slight_smile:

Dat je Heuer zonder TAG noemt, soit, maar TAG zonder Heuer is natuurlijk pijnlijk voor me.

Gaat ze 'm dragen? Want eerlijk is eerlijk… Mijn vrouw heeft twee mechanische horloges die stof liggen te happen omdat ze altijd, echt altijd quartz horloges pakt.

• Accuraat :white_check_mark:
  • Stootvast en robuust :white_check_mark:
  • Ongevoelig voor magnetisme :white_check_mark:
  • Dun :white_check_mark:
  • Grab ‘n’ Go :white_check_mark:

Je moet niets aan willen wakkeren, ik zou gewoon kopen wat m’n vrouw mooi en praktisch vindt, als ik jou was.

Ga eens wat dingen met haar passen, en kijk dan wat er gebeurt.

2 likes

De mijne doet dat inderdaad ook, al is het geen vrouw maar een vriendin. Dit is een prachtig horloge voor een dame, ik heb hem via eBay opgepikt.

2 likes

Hier hetzelfde… de automatische horloges die ze van mij heeft gehad blijven vaak liggen. Met name omdat ze voor het gemak gaat en een quartz altijd loopt wordt snel de andere keuze gemaakt.

Vrijdag naar Van Willigen in Rotterdam. Daar hebben ze veel merken die hier de revue zijn gepasseerd.

De TAG was uiteraard alleen een referte aan de naam van ons aller @TagEd :wink:

1 like