eindelijk rond de pols: longines conquest olympic chrono 1972 full set

Ik was bezig fotootjes te nemen van de dingen die ik in de gratis rubriek plaatsen wilde en toen ging de bel … .

Eindelijk, eindelijk, eindelijk, zat al eventjes op hete kolen, gedaan met op de hete kolen zitten, de longines conquest chrono monopusher uit 1972 zit rond de pols en de fotos voor de gratis rubriek moeten nu toch eventjes wachten.

Full set en met 2 bijhorende dealer display borden als extraatje. Wijzerplaat in de favoriete kleur, blauw blauw blauw. Nog ff een longines gesp opsnorren en dan is t ie helemaal toppie.

Wat kan het leven toch mooi zijn zo nu en dan, eigenlijk elke dag. Zelfs als de dag tegenvalt want in die gevallen loop ik langs de longines collectie of doe ik een toertje doorheen me werkplek en wat er ook allemaal tegenstak die dag, dat is dan plotsklaps verdwenen. En zeg nu zelf als je dan ook nog een blik kan werpen op je pols waarrond zo een beauty als deze zit, wat maakt het dan nog uit als er dingen mislopen of tegenzitten :wink: Ho ben er blij mee, dit is definitely een blijver forever.

Longines conquest monopusher zoektocht afgelopen, doel bereikt. Jippikajee

Nieuwe doel voor 2020: longines olympic chrono met de 3 registers zoals afgebeeld op het display zoeken aan betaalbare prijs wat neerkomt op: longines olympic chrono 3 registers kapot en in frut vaneen zoeken en hem dan restaureren.



37 likes

Echte Longines fanaat :wink: !! Dan kan het leven inderdaad mooi zijn, mooi horloge en gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor, die borden staan ook fantastisch in je super droom werkplaats :slight_smile:

1 like

Prachtige set… ook mooi om te zien dat het horloge nooit op een Nato-Band heeft gezeten. Het ziet er allemaal erg netjes uit!!

Proficiat

1 like

als ik nog plek had wel, die werkplaats van mij die staat ondertussen al vol met allemaal displays en dergelijke. de foto die ik van de werkplaats gebruikte is een paar maanden oud, ze is meer vol geworden als op de foto :wink: Deze set moet noodgedwongen de living in, wat ook niet zo slecht is dan zie ik het geheel continu

1 like

Wat een prachtig horloge! Kan me voorstellen dat je hier erg gelukkig van wordt :slight_smile:

1 like

Fraaie nieuwe aanwinst. Gefeliciteerd!

1 like

Dit is nou eens gaaf! Geniet er van!

1 like

Heel mooie aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd met de zeer gave NA! En vintage advertentiemateriaal is ook altijd gaaf, geniet van het geheel!

1 like

Gefeliciteerd met deze uitgebreide en prachtige N A !