eindelijk SEIKO FLIGHTMASTER binnen!!

graag wil ik met jullie mijn nieuwste aankoop delen, aangezien dit mijn eerste serieuze horloge is voor iemand van mijn leeftijd hahah
het is een Seiko Flightmaster sna411p1

enjoy!

57 likes

Mooi ding hoor, past ie een beetje netjes om de pols?

Gefeliciteerd met je aanwinst.:+1:ik wens je veel plezier met / van dit horloge.

Netjes hoor… best wel een joekel of zie ik dat verkeerd !

Mooi man, veel plezier ervan!

denk het wel, formaat van de kast is heerlijk, nu enkel nog even 2 schakeltjes eruit halen en binnenkort een nato erop

1 like

juist niet, zoek maar op, hij draagt heel bescheiden!

Mooi! Veel draagplezier!

1 like

Mooi horloge ! Veel plezier ermee ! :+1:
(zelf zou ik graag de automaat eens hebben :heart_eyes: )

1 like

Veel plezier ervan en geniet in goede gezondheid!

Veel plezier ermee! Ik heb m zelf ook voor een mooie prijs kunnen kopen en ben er zeer tevreden mee. De originele band vind ik wat minder, maar dit horloge staat erg goed op een nato of lederen band.

1 like

jaa, heb een james bond nato en een donkergroene nato besteld, ben benieuwd…
zelf ben ik inderdaad ook geen goot fan van de standaardband bit I’ll take it haha

1 like

Mooi hoor! :+1:
Geniet ervan.

Groen staat heel goed :+1:

1 like

Prachtig horloge :facepunch:t2:

1 like

Gaaf, van harte! Als je de gebruiksaanwijzing doorgenomen hebt, doe mij dan even een soort van cursusje… ik heb ook zo’n ding en snap er nog steeds helemaal niks van. Hoeft ook niet natuurlijk, het is gewoon een mooi horloge! Veel draaplezier… :ok_hand:

Mooi hoor :ok_hand::+1:

Ja, leuk horloge.
Ik heb er in 2011 een gehad, maar toen waren ze een stukje goedkoper:nieuw € 210 incl verzending vanuit UK!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd met deze super aanwinst en wens je er een hele lange tijd plezier mee!

1 like

Mooi ding, ziet er goed uit. Nog vele jaren plezier gewenst van een mede jonge horloge liefhebber.

1 like